هیچ !

زمین هیچ و زمان هیچ و هوا هیچ

تویی نقطه ثقل و مــن و مــا هیچ

لبت بی قیمت اســت و در قبالش

هزاران مخزن شـــــمش طلا هیچ

نظرات 43 + ارسال نظر

تو لبخندی بزن تا من بگویم
تمام شعر من در پای تو هیچ
.
.
.خیلی قشنگ بود
علیرضا فقط وزن مصرع دوم بیت اول کمی مشکل داره به نظرم
ولی معتی و مفهوم رو به زیبایی رسوندی

خیلی ممنون تیراژه جان
خیلی قشنگ ادامه دادی شعرو !
ممنون
خب زیاد تو این چیزا (عروض و قافیه و اینا) وارد نیستم !
یعنی واقعیتش هیچی نمیدونم !
بازم ممنون

[ بدون نام ] 1390/05/22 ساعت 21:44

دوممممممممممممممم!!!
قشنگ بود ... خیلی ... هم مفهوم و هم کلام ... لذت بردم ! این هیچ پدر من و در آورده!!!


مرسی
ممنوننننن
خوشحالم که خوشتون اومده

این نوشتت من یاد این میندازه
دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ
ای هیچ ز بهر هیچ بر خویش مپیچ

این شعری که گفتین خیلی قشنگه !
نمیدونم شاعرش کیه ولی عالی گفته !

ای وای ... کامنت دوم مال من بود یادک رفت اسمم و بنویسم ...!

وااای ... پست پایینی عالی بود آقای علیرضا :)

خیلی ممنوننننننننننن
لطف داری !

به نظر خودم بهترین پست وبلاگم تا اینجا همین پست پایینه !
منتها خب در حاشیه خال لب کودک درونم قرار گرفت

مرسی
خیلی زیاد

وااااااای چندین بار خودنم و لذت بردم...
چقد اون بیت تیراژه هم مکمل بود...:)

احسنت خلاصه؛)

مرسییییییی
خیلی خیلی مرسیییی

بله همینطوره !

بازم ممنون

وانیا 1390/05/22 ساعت 22:31

قیمت خنده هام چنده؟

به قول پابلو نرودا !
هوا را از من بگیر
خنده ات را نه !

Knight 1390/05/22 ساعت 22:40 http://funoos.blogfa.com/

اولین چیزی که به ذهنم اومد، تبلیغ های سن ایچ بود که میگفت:
سن ایچ و دیگر هیچ!

زحمت کشیدی داداش

سن ایچ به فارسی میشه : تو بخور

هاله 1390/05/22 ساعت 23:09

این پست مورد داره
استغفراالهی می گوییم و هیچ !

تهمت نزنننن
شعر با این درجه عرفان بالا کجاش مورد داره؟

عااااااااالی بود علیرضا...عالی.....
در برابر عشق همه چیز به هیچ تبدیل میشه.....

خیلییییییییییی ممنون الهه جان
خیلی خوشحال شدم دیدم نظرت رو
امیدوارم روزگار همیشه به کامنت شیرین باشه الهه جان

wooooooooooooooow
بابا این دیگه آخرش بودا


خیلییییییی ممنونننننن
لطف داری

دارم لبخند می‌زنم ببین

لبخندت تو حلقم !

فاطمه شمیم یار 1390/05/23 ساعت 00:04

سلامممم
یه عاشقانه تووووپ...

خیلی ممنون
شرمنده میفرمایید

سلام دوست...
دو چشمون ات پیاله پر زمی بی
خراج ابروان ات ملک ری بی
همی وعده کنی امروز و فردا
نذون ام مو که فردای تو کی بی....

واییییییییییییییییی
چقدر قشنگ بود این شعر !
عالیههههههههههه
خیلی ممنون

زیبا بود

خیلی ممنون
قابلی نداره[:S017

fafa 1390/05/23 ساعت 08:38 http://www.tobealone.blogfa.com

عالی عالی ولی نمی دونم چرا مصرع دوم برام ثقیله

خیلی خیلی لطف دارین
بله مثل اینکه دوستان از اتاق فرمان اشاره میکنن اونجا مشکل داره[::]

چه عاشقانه

هیچ

یک هیچ بزرگ !

نگین 1390/05/23 ساعت 09:49 http://dele-shishei.blogfa.com

دوست گلم آپم بدوبیا[گل]

چشم !

bahar 1390/05/23 ساعت 12:41 http://mangeneshodegan.ir/

و دیگر هیچ!
زیبا بود


بسی ممنون

این بیت آخر یه کمی وزنش بهم ریخته س.. ولی در کل زیبا بود.. معنیش رو میرسوند.. اصلا مگه ردیف و قافیه مهمه.. مهم معنیه.. مگه نه

خب امیدوارم این قصور را بر ما ببخشایید
خیلی ممنون
لطف دارید شما !
اگه بلد بودم و میدونستم دقیقا چیکار باید کنم حتما درستش میکردم !

امید 1390/05/23 ساعت 14:47 http://garmak.blogsky.com/

هوا هیچ و طلا هیچ و همه هیچ
ولی جان خودت کمتر به ما پیچ

شعر زیبایی بود
درود


تو باید بری خر حافظو بچسبی که از کیسه خلیفه بخشیدن و رایج کرد
چون قافیه تنگ آید ... شاعر به جفنگ اید
ممنون عزیز

آوا 1390/05/23 ساعت 15:31

زیبا بوددددددددد
اوهووووووووم
کف گیرررررر

آفرین ن ن

ممنون
ولی کف گیر برای چی؟؟؟
مرسی

رزاس 1390/05/23 ساعت 16:04 http://rozas7.blogsky.com

مثل همیشه زیبا و با مفهوم با سبک خاصتون.موفق باشید

نه بابا سبک خاص کجا بود
شما لطف دارید

دریا 1390/05/23 ساعت 17:52 http://www.4111373.blogfa.com

مرسی از نظرت
بازم بهم سر بزن
قربانت

جدا شعرت قشنگ بود !

سلام الان حالم گرفته ست بعدا یه نظر تپل میذارم

چررااا؟
انشالا زودی حالت خوب بشه !

بکا 1390/05/23 ساعت 18:48 http://avoir.blogfa.com

پس با این حساب معشوقه به سامان شد تا باد چنین بادا ؛)

این شعر یکم قدیمیه !
هفت هشت ماه پیش !
امیدوارم همیشه به سامان باشه هرجایی که هست !

آسمان هم هیچ حتی!!!

کلی گیتی حتی !

زیبا بود

خیلی ممنون

سلاااام
یاد این افتادم:
دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ
ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ!

بله
جدا که آخرت مفهومه این !

مریم 1390/05/24 ساعت 00:22 http://mazhomoozh.blogfa.com

حرف لب مب بیاد وسط ما نیستیم!

والا این پستو با پست تولد شما مقایسه کنیم که شما رو باید فیلتر کنن

هی ی ی ی!!! مردم شعر میگند ما هم شعر میگیم!!!!!
چه چیزی میتوان گفت به غیر از قشنگ بود؟؟؟؟ هان؟؟؟

نه بابا
چندتایی برام پیام تهدید امیز اومده که یه صفحه برای این یه خط و نصفی اشکال دراوردن
حق هم با اوناست البته !

خیلی ممنون

آقا علیرضا به درخواست شما، من شتر مرضدار درونم رو کشیدم ولی خیلی زشت شد و از چشم شما میبینما. فقط چشمای شهلایی داره شترم

بله بله
دیدم فیس کلوز آپ شتر درونتون رو
بیچاره من !
نه اتفاقا خیلی هم قشنگ شده !
نقاشیتون خوبه !

Evie 1390/05/24 ساعت 10:49 http://hell-light.blogfa.com

بازگشت با پستی از هجوم افکار همیشگی

+تی شرت ها. اسم هایم را از ورقه ها جدا می کنم. امتحان هایم را از پنجره بیرون می اندازم. به امان باد. باران. شورت ها. پرده ها را می کشم. گل داده. گلدانم گل داده.

+ آپم

شورت کیو میکشی؟

میشه لطفا جهت شرکت در مسابقات بهترین قالب وبلاگی از من حمایت کنید



پیشاپیش از لطفتون متوشکریم

خودم که انصراف دادم که فرصتی باشه باشه برای شما جوونا

حالا فکرامو میکنم !
احتمالا به مژده رای بدم !
البته برای من شما جز 3 تای اولین !

endsight 1390/05/24 ساعت 12:03 http://endsight.persianblog.ir

تلقین،
باور می‌‌آورد؛
خواه طعمش
به ذائقه‌ات شیرین بیاید،
خواه تلخ،
آن‌قدرکه،
همه‌ی سرخوشی‌های قبل را
از سرت بتکاند.

بععععععععععععععله !

جااانم چقدر حس خوبیه که دوستای آدم اینطوری شاعری میکنند...

خیلی مممنونننن
لطف دارید شما
همیچنین دوستای خوبی داشتن هم حس خیلی خوبی داره

ت.ا.ر.ی.ک.خ.ا.ن.ه 1390/05/24 ساعت 15:34

خوبه وقتی این طور هیچ معنا پیدا میکنه

بله
دقیقا !
همینطوره

حلال اولسون سنه !

نمنه؟

ساغول آی قیز !

خیلی قشنگ بود علیرضا . فقط منم مثل بچه ها معتقدم که مصرع دوم یکم مشکل داره . ولی درکل خیلی خوب بود .

دم تیراژه گرم که بقیه شعر و اومد

خیلی ممنون

سعی میکنم دفعه بعد دیگکه اشکالی نداشته باشه :)

بازم ممنون
دم تیراژه هم گرم

الهی

[ بدون نام ] 1390/05/27 ساعت 00:50

به به
عالی
خیلی عالی

به به
عالی خیلی عالی

خیلی ممنون
مرسییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد