پرواز !

همین که میوزد در ذهنم رویایت ...

رها میشود از دست طفل نافهم حقیقت ...

برای لحظه ای ... نخ بادبادک باورم !


+این پست جناب صفر و نیم !

+آهنگ متن این  وبلاگ برای این شبها !

نظرات 38 + ارسال نظر

از بس منه یاپیشیر ،
آغا من لینک ائله دیم سنی ... !

ساغولاسان
من چوخ دان لینک المیشدیم
سنن سونرا آیری نفرلری ده !
اما بیلمرم نیه گلمیردی اوسته !
اویون باخدیم گوردوم هشبیری ثبت اولمیوب

هاله 1390/05/28 ساعت 22:48 http://www.assman.blogsky.com

ولش کن اون بادبادکو ..بذار بره !

من مرغ طوفانم ... نیاندیشم زطوفان ... موجم ... نه آن موجی که ازدریا گریزد ...

بادبادکت کجا رفت؟؟؟!!!
نذار باورهات به باد برن!!

قرار نیست باوری به باد بره !
فقط اینطوری حقیقت برای چند لحظه فراموش میشه حداقل !

bahar 1390/05/29 ساعت 00:25 http://mangeneshodegan.ir/

نخشو سفت کن....

همون شل باشه بهتره

بادبادک باور..راستی بادهای موسمی درحال آغازیدن‌اند..

باد های موسمی؟
شاید بد نباشه این دفعه !

پـا ب هـوا ! 1390/05/29 ساعت 01:58

چند وقت بود فکر نکرده بودم !! این پستت باعث شد تا یکم فکر کنم ! آخه تـــو نگاه اول نفهمیدمش
خیلی خوب بود


بعععععععععععله !

درستش همینه :دی

شاید نه !

امید 1390/05/29 ساعت 09:42 http://garmak.blogsky.com/

بادبادک خیالش را باد با خود برد
هنوز با نخی پاره چشم به آسمان دوخته ام


علیرضا جان! از ذهن خلاقت خوشم میاد
درود بر تو

قشنگ بود


ممنون
قربان شما

fafa 1390/05/29 ساعت 11:16 http://www.tobealone.blogfa.com

نخ رو ول کنی بادبادکه صاف میره سمت اون...

اون؟
آسمون؟




وانیا 1390/05/29 ساعت 11:35

هنوزم اون بادبادکی که از دست رها شدو یادمه بزرگ زرد اینقدر سرمو بالا گرفتم تا رفتنشو تماشا کنم تو بلندی ساختمونا گم شد رها شد
رهام کرد
رفت.

رفــــــــــت.........

مرسی علیرضا....مرسی مرسی مرسی مرسی.....واسه اون آهنگ متن وبلاگی که معرفی کردی...بالاخره بغضم شکست...اونجوری که دلم میخواست...اونجوری که خلاصم کرد....راه نفسم باز شد...مرسی

حال منم دست کمی از حال تو نداشت !

طفل نافهم حقیقت؟!!!
عجب!
تا حالا چنین ترکیبی در مورد حقیقت ندیده بودم...نافهم؟!! طفل؟!!
کاش میشد باورمون رو بسپریم به باد...هر جا میخواد بره..نه جایی که م ابه زور نگهش داشتیم..

منظورم از طفل نافهم حقیقت اینه که حقیقت مثل یه بچه ی تخس سرتق میمونه که هرچی میگه باید اون باشه و اگه خلاف خواستش بگی داد و بیداد را میندازه !

با اینکه کاش رو کاشتن ولی سبز نشد ... ولی کاش واقعا همینطور بود !
بسپریم به باد آرزوهامون !
اونی که میخواستیم میشد !

مواظب باش طوفان زده نشه این رویاها

من مرغ طوفانم ... نیاندیشم ز طوفان ... من موجم ... نه موجی که از دریا گریزد

بکا 1390/05/29 ساعت 13:20 http://avoir.blogfa.com

اینهمه که خوب است ....

هییییی ... بد نیست .... میگذره

چه وقتی داری تو اینقدر بادبادک هوا میکنی علی
اما خداییش قشنگ بود دست گلت درد نکنه

وقت؟ نه بابا !
کلی سرم شلوغه
ممنون

من خوشم اومد
آفرین

نخیرم من پست 133 منظورم بود وپست 130
قبول نیست

خب به نظرم اون قشنگ تر بود !
چشم میام همشونو میخونم

فاطمه شمیم یار 1390/05/29 ساعت 16:57

سلامم
کودک نافهم حقیقت...تناقص جالبی هست برا خودش
و واقعا حقیقت همچین هم که پیداست فهمیده نیست...

تناقض؟

آره
دقیقا !

آفرین
تو نهم لینک دادی :) خیلی قشنگه صدای وبلاگش نمیدونم بگم آهنگ

میخواسم آدرس وب تو رو بذارم که عجله ای شد فرداشم یادم رفت
ببخشید !

خیلی دوسش داشتم ...
طفل لذت میبرد وقتی نخ را رها میکند .. بگذار بادبادک به هر کجا میخواهد برود ....
باد خطا نمیکند ...

پ.ن: چرا اونجوری؟

ممنون

باد آروزها ....


چجوری؟


سلام دوست...
از خاک ما در باد بوی تو می آی اد
تنها تو می مانی ما می رویم از یاد...

عزیز ..

همینطوره ...
همینطور

بادبادک باور ... تعبیر قشنگ بود ... باور های آدم مثل بادبادک هی باد میشن و خدا نکنه که بترکن ! صداش همه جا رو پر میکنه !

ممنونم

اگه بادبادک گیر کنه به جایی چی؟
اگه پاره بشه چی؟؟؟

نمیدونم چرا یاد استاتوس الهه افتادم:
پیاده هم شد سفر کن !
در ماندن میپوسی !

FarNaZ 1390/05/29 ساعت 23:39 http://doggish.blogsky.com/

این روز ها حس آرامش قبل از طوفان را دارم...
رویایت میوزد... رها میشود باورم...
وای به طوفان

وای به طوفان :|

نیاز 1390/05/30 ساعت 01:56 http://niyaz-1370.blogfa.com

بس که زنده و حقیقیه این رویا...
دستم شل میشه و باد میبره این باد بادک بازیگوش رو
اما نه باور تورو که حقیقته برای من!

چه از دست دادن باور رمانتیکی

هووووم! جالب بود...
رها و آزاد پرواز میکند در بیکران...؟
میگم علیرضا از چالش برانگیزی خوشت میاد نه؟

ممنون
رها و آزاد ؟
گاهی !

چالش برانگیزی؟
برای چی؟
من الان چالش برانگیختم؟

endsight 1390/05/30 ساعت 12:07 http://endsight.persianblog.ir

از اسمش پیداست
باد بادک!
یعن زندگی اش به باد وصل است..
نخش را که سفت بچسبی رهایت می کند....

آره
دقیقا
باد بادک !

چی بگم وقتی عالیه

ممنونم

$$$$$______________آپم ______________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*______آپم____________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,

رای یادت نره

شب عفواست و محتاج دعایم

زعمق دل دعایی کن برایم

اگر امشب به معشوقت رسیدی

خدا را در میان اشک دیدی

کمی هم نزد او یادی زمن کن

کمی هم جای من او را صدا کن

بگو یارب فلانی رو سیاه است

دو دستش خالی و غرق گناه است

بگو یا رب تویی دریای جوشان

در این شب رحمتت بر وی بنوشان

مریم 1390/05/30 ساعت 18:10 http://mazhomoozh.blogfa.com

کاملا منظورتو فهمیدم!

بعععله

Evie 1390/05/30 ساعت 20:30 http://hell-light.blogfa.com

«نگهبان، می گم... عاشق شدی؟» حس کردم لبخند زدم. اشتباه کردم. تکان نمی خورد. نگاهم نمی کرد.

+ آپم
+ راجع به این پست بالا. یه کم مسخره نیست؟ یعنی یه وبلاگ نویس که معلوم نیست بر چه مبنایی انتخاب می کنه بیاد و بگه این خوبه و اون بده. البته من که خیال شرکت ندارم. اما امیدوارم تو موفق شی

مسخره؟
نه اتفاقا اصلا اینطوری نیست !
لینکها رو هم خوانندگان معرفی مردن !
من خودم نزدیک 17 تا لینک معرفی کردم ! که سه تاشون جز 9 لینک برگزیده شدن ... بقیه هم واقعا محشر بودن به نظرم
کسی نگفته این خوبه و این بد
با اینکه این سری واقعا اشکالات و نقاط زیادی وجود داشت
ولی مطمئنن از دفعه ی دیگه حل میشه خیلیاشون !
من خیلی خوشحالم که دوستای جدیدی بواسطه این قضیه پیدا کردم

نخ بادبادک که رها بشه دیر یا زود میفته

اینم حرفیه
باد که بخوابه ....

همینه:)

وقتی رها میشه تازه کودک ذهن یاد میگیره چطور نگهش داره و پروازش بده که نه رها شه و از دست دور نه اینکه اینقدر بیاد پایین که زمین گیر شه و از دست بره ...بروزم .خوشحال میشم ..

دقیقا همینطوره
خیلی جالبه حرفتون
چشم

عامو من لینک به وبت میدم که نمیخوام تو هم اینکارو بکنی که

نههههه
خیلی حس خاصی داشت گوش دادن به اون فایل صوتی
دلیل لینک دادنم همین بود !

امان از دست این رویا که گاهی باعث می شه بادباک رو باد ببره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد