من از عشق بارون به دریا زدم !

پیش نویس :

تو این ماه عزیز ... کیامهر خان ... یه بار دیگه ... با یه بازی وبلاگی محشر دیگه ... شور و حال رو به میون ما آوردند ... قرار بود ... کسانی که قصد شرکت کردند داشتن از سفره افطاریشون عکس بگیرن و برای ایشون بفرستن ... تا جناب باستانی عکسا رو دور هم جمع کنن و بهونه ای بشه برای یکجا جمع شدن دوباره دلهامون ... و همین هم شد ... دیشب ... . کیامهر خان ... خسته نباشید ... چون که واقعا محشر بود ... این عکسا ... این اهنگ ... اون حال و هوای قشنگ ... من که اشک تو چشمام جمع شد ...!


 ادامه مطلب پلیز !

کیامهر خان و مهربان بانو

شما که سر سفره جوگیریات کاغذ زدی نوشتی بفرمایید صفا ... بفرمایید صمیمیت ... رفاقت ... دلت همیشه آسمانی ... کیامهر خان باستانی ...


شیرزاد و مریم  از وبلاگ مکتوب

یکی بود ، یکی نبود ... نبود؟ بــــــــــــود ... هست ... سر همین سفره ... خوبی شیرزاد خان؟


الف  از وبلاگ  قند و شکر

بختتون سفید سفید مثل یه لیوان شیر...  ... طعم روزگار شیرین مثل حلوا ... یا مربا ... پرت شه بیرون مثل هسته های خرما ... غصه از زندگی و روزگار شما ...


آلن  از وبلاگ   اراجیف یک عدد کابوی تنها

... میدونی که زندگی بینهایت پیچ و خم داره ... خب کلی زیر و بم داره ... به فکر همسفر هستی عزیز؟ ... تنهایی فقط غصه و یه لشکر غم داره ...

(ایشالا به پای هم پیر شین ... پسر خوبیه بهنام :)) )


ممو  از وبلاگ  عطر برنج

هیچ باد مخالفی شمع آرامشتون رو خاموش نکنه الهی ... زندگیتون رنگین کمون ... مثل سلیقتون ... غم نباشه تو خونتون ... حتی گاهی ...


بارونس و دوستان دانشجوش در دیار غربت

 دیار غربت و شما پنج تا رفیق ... الهی که دوستیهاتون همینطور عمیق ... باشه و بمونه ... همیشه ...تا ابد .... !


بهنام از وبلاگ دو کلام حرف حساب

بهنام  هستی ... بهکام هم باشی الهی ... غم پر ... غصه پر .. برکت نپر ..از سفره صاحب دو کلوم حرف حساب ...


داود پورامینی  از وبلاگ خورشید نامه

خورشید خانه ات هر روز درخشان تر ... نورانی ... از سپهرت به دور آب و هوای طوفانی ... سفره تان گرم !


کیانا  از وبلاگ  بازمانده یک نسل نیمه سوخته

ای دوست ... سبزی تمام آرزوهایت برایم آرزوست ... در بازی زندگی الهی تو کارد باشی و غصه پنیر ... اراده ات  وردنه و  لشکر درد و غم خمیر :دی


کورش تمدن و هلیا از وبلاگ های کلکله و حیاط خلوت

 دلتان مثال این سفره همیشه پر دار و درخت ...  سر سبز ... فنجان آرامشتان لبریز ... خدا باشد نگهدار وجود نازنینتان .. !


مهناز  از وبلاگ در جستجوی سعادت

سفره تان آبیست ... حسم برای خوردن این سالاد بیتابیست ... حتما که خوشمزه است و از یک تا بیست ... نمره کامل هم برای کدبانویی چون شما کافی نیست ! :دی


میثا  از وبلاگ شازده کوچولو

منم که شهره شهرم به عشق هندوانه بودن :دی ... الهی فنجانتان پر از ارامش و قند لبخند هم کنارش جاویدان و حک بر لبهایتان ...


محمد  از وبلاگ روزگ شل غم ار

اسباب شکنجه است این تصویر ... با اینکه الان دگر کلی شده دیر ... و نمانده چیزی از این خوشمزه ی ناز ... ما بمانیم و قارقور شکم های بی تقصیر ...


م.ح.م.د  از وبلاگ باغ بی برگی

ای خطاط ...ای استاد ... ای ستاد تبلیغاتی ...ای لیوان و بشقاب قشنگ ... ای با کلاس ... ای خوش لباس .... ای بامادور ... ای شافتالی ... ای عشق من :دی


نینا  از وبلاگ از هر دری سخنی

رفیق فابریک سلامتی سالاد و سبزیست ... الهی که روزگار شما همیشه  بهار و  پر از سرسبزیست ..


پروین خانوم از اونور آبها

آن ور آب هوا چطور است بانو؟ مقابل سلیقه تان یانگوم بزند به گمانم زانو ...


پونه  از وبلاگ عشق

  هوش از سرم رود سر آن دیس غذا رسما ...فدای ان تربچه خوشگلت شوم من ... از سوی من ببوس ستایشت را حتما ... :)


سارا  از وبلاگ نیمچه وروجک جیغجیغو

این سفره سفره یک مشهدیست ... جیب مرا دعا کند نزد ستاره هشتم گر ... پارتی بازی کنم و نمره کدبانویشان را دهم بیست :))


وانیا  از وبلاگ برای فردای حافظه ام

فردای حافظه را بیخیال و لیوان را بچسب ...ببین چه ناز  "بفرما افطاری" آنجا شده نصب ...  شیر در ان کاسه طعم عسل دهد ...هزار دانگ خوشبختی به نامت الهی سند ... :)


زبون دراز و آبجی خانوم  از وبلاگ دخترک زبون دراز

کاش الان سر همچین سفره ای باشم ... که من عاشق و سرگشته کاسه آشم ... کشته مرا کاغذ بفرما افطارتان ... زندگی شیرین همیشه الهی به کامتان...


زن ذلیل  از وبلاگ یک زن ذلیل


این سفره مورد اخلاقی دارد قربان  ... دست در پهلوی یار انداخته این بی ادب نمکدان ... این را بیخیال و ... اصل مطلب را بپرسم...  آن دیس چیست که خوش طعم است حتما ... ؟ هان؟ :دی


مهسا از وبلاگ پرچونه

عجب سلیقه ای عجب سفره ای عجب خرمایی ... سفره تان قهوه ای رنگ و قشنگ ...زیاد رنگ سال شود و نباشد والاتر از آن رنگ ...................... این شکم امان داستان کلاغ و روباه را ندهد ... همین بس که روباه خیالم جسد و سفره را بربود ... !:دی


دلارام  از وبلاگ دنیای من

دلت آرام و شمع آرامش همیشه روشن سر سفره رمانتیک دلت ... حک شود الهی سلامتی بر سر در منزلت ...


آقای دوست از وبلاگ گاهی به آسمان نگاه کنیم

آقای دوست ... "گاهی به آسمان نگاه کنیم" ... گاهی به سفره ات ... که هم آبیست مثل آسمان ... هم صاف و ساده ... و زیبا !


حدیث  از وبلاگ خط خطی های یک بانو

منزل رویاهای دونفریتان آباد ...  مرغ  خوشبختیتان ازاد ... و نغمه خوان ... نغمه آرامش ... حدیث زیبایی ...


هاله از وبلاگ کوچولوی بزرگ

جدا که کل زیبایی های این بازی یک طرف ... خط زیبای تو و سلیقه ی رنگی رنگییت یک طرف ... ایشالا نقاشی زندگیت رنگ بخوره با مداد شمعی خوشبختی ...


هیشکی بانو از وبلاگ هیشکی

الهی قوت غالبتان همین میوه های بهشتی باشد ... نه غم و نه غصه !


هاله بانو  از وبلاگ خورشید را باور دارم

جدا که یک است و یک ... سس نـــــــه ... سلیقه تان را گویم! :دی


مامان دخترک زبون دراز


ساده میگم ... ما ... صفای سفره هامونو مدیون مادر هامون هستیم ... چه مادرهایی که هستند و الهی باشند تا همیشه ... چه مادر هایی که پر کشیدن اما هنوزم نگاهشون از اون بالا به سفره هامون برکت زندگیمونه ... :)


رایحه  از وبلاگ تراوشات ذهن مبارکم

آن شربت را باید سر کشید ...  آن خرما را باید خورد ... رایحه ان سبزی دلم را میبرد ... بامیه برای هر نفر جدا ... قیض آب را باید داد ... قبض گاز جدا !:))

پیام بهداشتی : خوردن آب یخ سر سفره افطار موجب نفخ و شکم درد و کم شدن اشتها میشود ...(دکتر علیرضا :دی)

بفرمایید افطارتونم که بدون شرحه ! :دی


تلاش  از وبلاگ هدف بزرگ من

فدای این سفره رنگی رنگی ... حکمت ان سس را ندانم ولی خودت دلسنگی ... نمیگی اخه دلممون شاید بخواد؟ :دی


ترمه بدون وبلاگ

بدون شرح :))

(آیکون چهار راهی که کنارش بنر زدن : اعتیاد ... بلای خانمان سوز)


ریحانه  از وبلاگ طنز تلخ ٬ قهوه اسپرسو

جدا که از این سفره معجزه دور نیست ... انگار با آدم حرف میزنه اون نون گردالوهه ! ...

بوی ریحون خوشبختی جلد سفره دلتون ایشالا :)


آوا  بدون وبلاگ


چیده شده این سفره بصورت نمادین ... الهی ریسه شادی به خیابان دلت همیشه آذین ...


افشانه از وبلاگ متولد مهر

آماده ... سه ... دو ... یک ... (آیکون تقسیم وظایف: من شیرجه توی سفره پایینی ... برادر افشانه خانم شیرجه توی سفره بالایی) :))


مجتبی جوانی  از وبلاگ وب لوگ

مجتبی کین مظلوم نمایی پیش ماها می کند ... چون به مطبخ می رود دیگر غذاهــــا میخورد !

(آیکون بدون شرح)


پریسا خانوم  بدون وبلاگ

و

بازیگوش از وبلاگ من و آقا خروسه

به ترتیب:


برای این دو تا عکس فقط یه حرف برای گفتن دارم ... نمره هردوتاشونم بیسته ! چون مهم تر از هنر سفره ارایی ... هنر دل اراییه ! :)



پایان !

نظرات 39 + ارسال نظر

اول


نه بابا
این چیزا برای وبلاگای درست و حسابیه

عالی بود
خسته نباشی
مخصوصا شرح سفره ی مجتبی جوانی!
باریکلا به این همه ذوق

خیلی ممنونننن
لطف دارید !
اون مجتبی رو من میشناسم !
بازم ممنون

هاله 1390/05/19 ساعت 18:01 http://www.assman.blogsky.com

راستش من بیشتر از بازی این تحلیلا و حرفا رو دووس دارم
عـــــــــــــالی بود علی !! ( جناس داشتا :)) )

فکر کنم حس خیلیا همین باشه !
منم همینطور !

خیلی مممنننووون
جناس ناقص اختلافی اونم

کیامهر 1390/05/19 ساعت 18:30

دمت گرم پسر
خسته نباشی
عالی بود

خیلی ممنون
شما خسته نباشید
من که کاری نکردم
خدا میدونه چقدر تلاش و زحمت میکشید میکنید برای یه همچین بازی وبلاگی !

خیلی باحال بود علیرضا .
خیلی هنرمندی .

مرسییی
کار خاصی نکردم که
خیلی ممنون

پرچونه 1390/05/19 ساعت 19:34

خیلی قشنـــــــــــگ بود علیرضا جان
خیلــــــــــی
بابااااا دست مریزاد

خصوصا این 2تا آخریااااا

خیلی ممنون
نوشته ی شما هم قشنگ بود
دم شما هم گرم

هنوز دارم دیالوگت با شیرزاد عزیز رو مرور میکنم..
علیرضا عالی بود
واقعا خسته نباشی و دمت گرم..

جای شیرزاد نازنین همیشه اینجا خالی میمونه و مکتوبش بی کاتب !
و این داغ هیچ وقت فراموش نمیشه !
خیلی ممنون تیراژه جان
خیلی ممنون

پرچونه 1390/05/19 ساعت 19:46

منم تحلیل نوشتمااااااااااااااااااا
قبل تووو بوخوددددااااااااااا

بعععله
بر منکرش لعنت
اومدم خوندم
قشنگ
خسته نباشین

فاطمه 1390/05/19 ساعت 19:53

سلاممم
دست مریزاد...عالی....

قربان شما
ممنون

ت.ا.ر.ی.ک.خ.ا.ن.ه 1390/05/19 ساعت 20:18

قشنگ بودن
امیدوارم همیشه همشون درو سفرههای گرمشون جمع باشن

آهنگ هم قشنگ بود:)

خیلی خیلی خیلی ممنون

منم امیدوارم

تو که نفرساده بودی خودت
دیده بودیم دیشب دستش درد نکنه خوبه که هست تو بلاگستا

خب دلم نمیخواد بهونه بیارم !
ولی خب دیگه
نفرستادم
توام نفرستادی !
جای خیلیا خالی بود !

صمیمیت تک نگین همه ی مطلع هایی بود که نوشته بودی
امیدوارم تا همیشه این صمیمیت برقرار باشه

چون صمیمیت تک نگین همه خوبی هاست !
منم امیدوارم

خیلی قشنگ بود علیرضا
خسته نباشید
ممنون

ممنونم
لطف دارید
خیلی

کارش عالی بود
کار تو هم در بازنشر عالی بود

کارش همیشه عالیه !

ممنون

آقا خسته نباشید و تشکر

ممنون
ایشالا سایه مادرتون همیشه بالای سرتون باشه

وانیا 1390/05/19 ساعت 22:35

خسته نباشی علی جان مرسی از آرزویه قشنگت
خیلی آرزوت به دلم چسبید
شرح مجتبی رو خوب اومدی و تربچه جونی رو
ممنونم
الهی تو خونه دلت همیشه پرشادی و پرعشق

مرسی وانیا جان
خوشحالم
خیلی
خیلی ممنون
خونه دل شما هم همینطور

مریم 1390/05/19 ساعت 23:05 http://mazhomoozh.blogfa.com

هر چند که بعضیاش از ریتم خارج بود ولی در کل حوصله و مهارت می خواست که شما به نحو احسن انجامش دادی.

همینطوره !
شاید اگه یکم بیشتر وقت براش میذاشتم بهتر میشد !
ولی خب مهم اصل بازیه که عالیه !
بازم ممنون
لطف دارید !

باریکلا به این استعداد !

مرسی از شما !

ممنونم
خیلی
ممنون

راستی تحلیل سفره خودم رو خعلی دوست داشتم ، بازم مرسی

خوشحالم که دوست داشتین
ممنون

سهبا 1390/05/19 ساعت 23:33

سلام . عالی بود واقعا . دستتون درد نکنه .
نمیدونم این چه مرضیه که من دارم . سر بازیهای وبلاگی همیشه بغض می کنم ؟!!! بخصوص با نوشته های بچه ها ...
عالی بود . امیدوارم همه دعاهای قشنگتون در حق بچه ها , واسه خودتون برآورده بشه . بازم ممنون .

مرسی
لطف دارید
منم بغضم گرفت !
و حتتی اشک ...
لیشالا برای شما براورده بشه همش !

خیلی قشنگ بووووود علیرضا
مرسی واسه زحمتی که کشیدی

خیلی ممنوننن
مرسی کیانا

دستت درد نکنه علیرضا خیلی خوب بود

خیلی ممنون پونه جان
ستایشت رو ببوس از طرف من


زندگــی چـیـسـت؟
زندگی آفتابی ست که می کند طلوع
زندگی راهی ست که میشود شروع
زندگی بادی ست که می کند عبور
زندگی کوهی ست که می کند غرور
زندگی رودی ست که می کند خروش
زندگی بلبلی ست که می کند سکوت
زندگی نم نم باران خوشی ست
زندگی سیل عظیم ناخوشی ست
زندگی شکوفه های نو بهار
زندگی مسافره یا تک سوار
زندگی با خودش سایه ی امیدُ داره
اما اَفسوس با خودش نا امیدیُ میاره
زندگی ترانه های بی اساس
زندگی عطر خوش سبزه و یاس
زندگی شروع یک راه غریب
زندگی سفر به یک راه عجیب
زندگی لحظه ی با تو بودنه
زندگی همیشه با تو موندنه
زندگی همیشه با ترس و هراس
زندگی همیشه جون سپردن و شکستنه
زندگی راز بزرگ خلقته
زندگی شعار بی تو بودنه
زندگی قلب یه دنیای بزرگ
زندگی برای من گسسته
زندگی هر چه دارد مال تو آری مال تو گر چه آشنایی و غریبی
ولی من به تنهایی و غم و غصه خودم دلخوشم فقط این مال منه از همه با وفاتره
زندگی مال تو.........

سلام دوست عزیزآپم خوشحال میشم بیای

چشم !

آوا 1390/05/20 ساعت 01:32

با پست تو هم گریه کردم
علیرضا...با پست تو هم
گریه کردم....هرچی
آرزوی خوبه مال تو
دلت شاد..سرت
سلامت ت ت
تا ابد الدهر
یاحق...

با پست من؟
حال و هوای بازی یه جور خاصی بود کلا
خیلی خیلی خیلی خوب بود
ممنونم
حق همیشه همراهتون

مرررررررسی علیرضا .. عالی بود عشق من !


ممنون
عشق من

وای چقـدر جالـب! هـم بـازی، هـم نوشتـه زیـر عکسـا! :))

خیلی ممنون
هم بخاطر لطفتون
هم نگاه زیباتون

سلااااام
زحمت کشیدی...
ممنون بابت آرزوی های قشنگت
بهروز باشی

زحمتی نبود

مرسی
تو هم همینطور

اخییی مرسی از تحلیلی دلیت جناب

خیلی خیلی ممنون
لطف دارید بهم

پروین 1390/05/20 ساعت 07:10

سلام دوست عزیزم,
من بار اولی است که به اینجا میایم و میخواستم قبل از هر چیز خانه مبارکی بگویم بهتون.
بعد هم
دستتون درد نکنه بابت این پست قشنگ.
در مورد سفرهء خودم هم حیف که نمیدونم یانگوم کیه!! ولی میدونم که شما خیلی لطف داشته ای به من و سلیقه چیزی است که در این سفره خیلی بکار نرفته.
راستی,
تو وبلاگ کیامهر روم نشد بگم. اون شله زرد رو همون روز شانسی دوستم آورده بود برایم. من هم گفتم بذار پزش را بدهم!!!
آب و هوا هم در ولایات خارجهء کانادایی الحمدلله دو سه روزی است خوب شده. دیشب باران شدیدی آمد و من همه اش از خدا خواستم که کمی از آن را به سمت ایران عزیزمان بفرستد.

شرمندم کردید
خیلی خیلی خیلی سپاس
ممنون
یانگوم؟
یجورایی برای ماها میشه خدای آشپزی
چرا اتفاقا سلیقه و کدبانویی شما کاملا مشخصه !
صداقتتون خیلی ارزشمنده
آب و هوا رو همینطوری به ذهنم اود بپرسم
خوبه که بارون میاد !
اینجاهم بدک نیست !
دیشب سرد بود ! اونم وسط تابستون !
امیدوارم اینجا هم بارون بیاد
بازم ممنون

fafa 1390/05/20 ساعت 09:54 http://www.tobealone.blogfa.com

با اینکه تو جوگیریات دیده بودم این عکسها رو بازم اینجا از اول تا آخر دیدمشون دوباره ... بازی جالبی بود منم عکس گرفتم اما اینقدر فراموش کردم بیارم عکس رو که از مهلتش گذشت...

لطف کردید
بازی محشری بود
حس و حالش البته
بخاطر همین سادگی و صفاش
کاش فرستاده بودیدعکسای جا مونده رو کیامهر خان زحمت کشیدند تو پست حاشیه های بازی نشون دادن

مرسی علیرضا
عالی بود
خیلی
حسن سلیقه تون و حسن توجهتون انصافا قابل تحسینه

ممنونم
واقعا لطف دارید شما

bahar 1390/05/20 ساعت 12:22 http://mangeneshodegan.ir/

به به...دلم آب افتاد
دستت درد نکنه!

دل منو که سیل برد
ممنونم

بلفی 1390/05/20 ساعت 16:46 http://www.pofitak.blogfa.com

خیلی خوشمزه بودن
کاش همش الان اینجا بود

کاااااااااااااااااااش

سلام
بنده نوازی کردید
عالی

لطف دارید
ممنون

خدا خیرت بده علی رضا!
تو وبلاگ کیامهر اصلا عکسا وا نمیشد!
خیلی باحال بود!

سایز عکسا رو کوچیک تر کردم !

خیلی ممنون

بابا شاعر ... خلاق ... با احساس ...روانشناس ....

دستت درد نکنه واقعا ...

اینترنتمان منهدم شده بود نفهمیدم کی آپ کردی !

خیلی خیلی خیلی لطف دارید شما !
ممنون
مرسی

baroness 1390/05/21 ساعت 13:44 http://baroness.blogfa.com

سلام
چه ناز شده
چقدر سفره های رنگارنگ
دستتون درد نکنه

خیلی ممنون
لطف دارید شما

مرسی دوست عزیزمم
چقدر زیبا گفتی راجع به سفره ما و تک تک بچه ها
ممنون بخاطر این حس لطیف و زیبا

ممنون
نظر لطفتونه

چه ابتکار قشنگی بخرج دادن آقا کیامهر
و شما چقدر با حوصله هستید و با قلم قشنگتون سفره ها رو تفسیر کردین.
سفره افطار همه دوستان پر برکت باشه.
طاعات شما هم قبول

بله
دقیقا !

خیلی ممنون
لطف دارید شما

انشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد