آه که این واژه ها لال اند در پیش تو !

لبت قافیه ی شعرم شده ...

بوسه هایت وزنش ...

و من چقدر هوس کرده ام که امشب ... طولانی ترین قصیده ها را بسرایم ...


+ عنوان از شال / کاوه آفاق !

نظرات 33 + ارسال نظر
ندا 1390/05/10 ساعت 00:04 http://justuandme.blogfa.com

لطف کردین........ ممنون

موفق باشی

eee
شما که باز اخم کردی؟

آوا 1390/05/10 ساعت 00:47

ااااااااااااا..این همون کاوه آفاقه
معماری ِ خیام ِ مشهد ِ زمانِ
ماست!!!!!!!باورم نمیشه!
گذاشتم رو dl ببینم چیه
مرسی علیرضا خان ن
طولانی ترین قصیده ء
امشبت حتمنه حتما
خواندنی است....
اوهوم م م م م
یاحق...

eeee?؟
شــما بــا
کــاوه آفــاق
همدوره بودین؟
عجب!چه جالب !
خیلی ممنون ......
بسی لطف دارین شما
دیشب؟ نه بابا .... خواب
خواب بودم دیشب ... حالا
بعدا ایشالا! حق به همراهتون

طولانی ترین قصیده به نام تو چه پر شور میشود!
قشنگ بود

همه غزل ها و قصیده ها به نام معشوق بوده !
شما نبین این معلما و اساتید غنییییی ادبیات هی میگن شاعر خدا بیامرز از عشق الهی و این چیزا شعر گفته منظورشم از لب و می و ساقی صورت و سیمای حق و اینا بوده !
ممنون

Knight 1390/05/10 ساعت 01:31 http://funoos.blogfa.com/

اتفاقا" امروز عصر بعد از بوقی رفتم فیسبوک دیدم گذاشته رو پیج The Ways ! کلی ذوق کردم...
آخه چند وقت پیش میگفتن اوضاشون قمر در عقربه!
گروه خیلی خوبین... آهنگهاشونو دوست دارم! مخصوصا" اون آهنگ "تهران" شون!!!
این شال هم خیلی قشنگه...

الان دارم گوش میدم !
خیلی عالیه !
با لحن خاص کاوه آفاق فوق العاده شده !
جز تنها خواننده ها و گروه های راک فارسی هستن که واقعا راک میخونن و دیکلمه نمیکنن چند سطرو !
منم دیروز کپ کردم !
کلا آلبومشون قشنگ بود !
بعدشم که آهنگ زیر زمین ... که واقعا شاهکار بود !

ت.ا.ر.ی.ک.خ.ا.ن.ه 1390/05/10 ساعت 02:03

طولانی ترین قصیده
زیبا میشودبا این قافیه و وزن
اگر باشد...

شاهکار میشه !
طولانی !
مثل شبی بی انتها
در آغوش هم !
و تن هایی گره خورده !
شعر اینه !
که خدا سرود برای آدم و حوا !
و اونها هم به فرزندانشون یاد دادن خوندن ادبیات خالص عشق رو !
و ما هم بچه های خلف همین پدر و مادریم دیگه !

و عجب دیوانی میشود این دیوان عشقبازانه!!!

اتفاقا برای عنوان از همین ترکیب استفاده کرده بودم !
دیوان عاشقی ... دیوان احساس ...
بعد دیدم گناه داره بچم ... یه اشاره کوچولو به اهنگش بکنم یکم معروف شه سرخورده نشه تو این جامعه خراب

آوا 1390/05/10 ساعت 02:56

آخ علیرضا خودشه....خودخودشه
عجب شبیه امشب.........اگه
بدونی تا کجاها رفتم....چه
شبایی بود..مشهد.مشهد
مشهد....نمی دونستم
بالاخره کاوه رسید به
اون جایی که دلش
میخواست..کجا
بردی امشب
منوپسرررر
یاحق...

جدا کـه
واقعا جالبه
چقدر شیرین
هستن ایـــــن
این یاد آوری های
تصـــادفی بعضی از
خاطرات!من جای شما
یه سری به فیضبوک این
جناب کاوه خان آفاق میزدم !

سلام نازنین...
کاش قصیده ای سروده شود. دل این روزها برای قصیده چه قدر می گیرد...
می روم قصیده ای بخوان ام که به هوس ام افکندی...

علیک سلام رفیق ...
کاش قصیده بوسه و آغوش هم تو کتابا بود و به همین راحتی میشد هوس تجربه دوباره شو برطرف کرد !

قصیده ای می شود که دل دلباختگان را می لرزاند...
قصیده ای که تمام وجودت می شود...
قصیده ای که واژه کم نمی آورد...

واژه کم نمی آید ... واژه ها کم می آورند !

fafa 1390/05/10 ساعت 07:30 http://www.tobealone.blogfa.com

زیبا و رمانتیک راضیم ازش...

بععععععععله ... خیلییی ممنون

سمیه 1390/05/10 ساعت 07:47 http://divarnameh.blogfa.com

عالی بودددددددددددددددددددددددددددددددد

خیلللللللللی ممنوننننننننننننننننننننننننننن

ای وای من بوی گشت ارشاد اینورا میاد

هان؟ کو؟ کجا ؟ من که بینیم گرفته؟

هاله 1390/05/10 ساعت 10:25


اگه واژه ها لال نبودن چی هوس می کردی؟!

بگم؟؟؟؟؟
اوکی !
فقط فردا که اومدی اینجا قراره بنویسن !
"با استناد به قانون جرایم رایانه ای
دسترسۍ به تارنماۍ فراخوانده شده امکان پذیر نمۍ باشد."

قصیده‌ات بلند...
روزهایت غزل، شب‌هایت قصیده
روزگارت سپید....

بدون سنگینی وزن و اجبار قافیه ها ... احساس سپیدی میکنم .....

قصیده هایی از جنس تو ...

من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آآآآآآآآآه خیلی رمانتیک بوووووووووووووود

یاد بلوتوث افتادم !
ممنون

نیاز 1390/05/10 ساعت 13:28 http://niyaz-1370.blogfa.com

بسرا زیبا ترین و بلند ترین قصیده ی عمرت را...
جاودانه اش کن!

خواهم سرایید ایشالا !

ممنون

WoOoOoOoOoW

Ay sani ...! ! chox gozalde


ساغول
آی منی نمنه؟

cAfe sOll 1390/05/10 ساعت 19:24 http://cafesoll.blogfa.com

دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری!
خوشحالمون میکنی اگه به کافه کوچیک ما هم سری بزنی.[گل]
منتظر حضور سبزت هستم...[گل]

یاسمن 1390/05/10 ساعت 19:32 http://yassaman.blogfa.com/

طولانی ترین قصیده که شاه بیتش تویی ...!


زیباترین قصیده !

راستش را بخواهی من هم هوس کرده‌ام !



سطر سطر زندگیتون موزون به رقص وجدش ایشالا !

وانیا 1390/05/11 ساعت 00:28

به به عجیب چسبید علیرضا

قربان شما وانیا جان

نیاز 1390/05/11 ساعت 00:51 http://niyaz-1370.blogfa.com

ممنون آقا علیرضا

شما هم به آرزوهاتون میرسید انشالا!

آقا علیرضا؟
نه بابا !
همون علیرضا ی خالی از همه چی بهتره
خیلی ممنون بانو

خیلی قشنگ بود

ممنون
لطف دارید !

FarNaZ 1390/05/11 ساعت 01:50 http://doggish.blogsky.com/

آقا خب ما امشب اینجا رو خلوت کنیم دیگه :دی
فردا شب میام نظرمو میگم :دی


با اینکه اون ماله پریشب بود ولی قربون ادم چیز فهم !

آوا 1390/05/11 ساعت 02:49

من فیس بوکی نیستم وگرنه
سرمیزدم بهش.اگه یافتی
نتیجش رو بهم بگی
ممنون میشم
بازم مرسی
یاحق...

من هم
ندارم ....
دارم ولـــــی
سالی یه دفعه
سر میزنم ... ولی
حتما هست ... چشم
هر موقع رفتم یه نگاهی
میندازم . حق به همراهتون

آقا علی زضا خیلیا با خاک فراموش شدن.خیلی ها.
فقط مه خاطه هاس که فکر میکنی به یادشی. فراموشی یعنی این که چشمات رو ببندی وبگی صداش چه طوری بود؟؟؟؟؟؟؟؟ یادم نمیاد.

آقا علیزضا؟
همون علی خالی از همه چی بهتره هــــا
فراموش شدن ... ولی نه برای من ...
من نمیتونم فراموش کنم !
حتی صداشون رو ...
فلش بک میزنه ذهنم ناخود اگاه به بودنشون !

عالی بود .. فوق العاده

آیکون کف و سوت و جیغ و هورا !

خیلی ممنون
میس الف
لطف دارین شما
فقط خواهشا جیغ نه هاااااااا

فاطمه شمیم یار 1390/05/11 ساعت 17:48

سلاممم
و چه قصیده ای شود در پس واژگان لالی که گویا با معجزه ای زبان دل باز کرده اند

چقدر زیبا بود این جمله !
(آیکون برداشتن کلاه برای احترام )
سلام !

آی سنی ... ( فیلتر اولدو )

سنی ندیم اولمیاسانننن
eeeeeee

bahar 1390/05/11 ساعت 22:12 http://mangeneshodegan.ir/

چه سرودی علیرضا!
راستی این چیزای خارجی که تو کامنتا مینویسینو ترجمه کنید بابا،خو ما هم بفهمیم!

ممنون
:دی

سلام ب شما آقا علیرضا. باز آپیدم! اما این یکی فرق میکنه فقط قول بدین بیاینو نخدین بهم خب؟؟؟؟؟؟؟

خوس به حالت
تا باشه از این قصیده ها
اونم از نوع طولانی اش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد