چشمهایش !

بازماندگان چهارگوشه ویران شده وجودم ...

حالا دیگر ...

خوب درک میکنند ...حس و حال اهالی فلک زده ی هیروشیما را ...


نظرات 18 + ارسال نظر

نابودی ها بی حکمت نیستند...
تا نباشند دوباره نخواهیم ساخت...می پوسیم...

حرفی برای گفتن ندارم ...
جز همین لبخند ...
که ...
:)

برای هر بلند شدنی اول باید خم شد....
همه نابودیا مقدمه ای واسه جوونه زدنه اما اگر خودمون بخایم....

خواستنش سخته !
طاقت اوردن سختتر !

به نظرم خیلی دردناک بود
همه اش فکر می کنم که بازماندگان چهارگوشه ی ویران شده ی وجود من؛ چه کسانی هستن...

یکم زیادی ترسناک و دردناک شده !
:)
خیلیا ...میخواین بشمرم؟ حتما خودتون به جواب رسیدین ...

دلارام 1390/04/06 ساعت 11:30

آقا تیم بفرستیم برای امداد و نجات ؟
ولی به دور از شوخی ، گاهی از دل این ویرانی ها ، گنجهایی پیدا میشه که بعدها خودنمایی میکنند .

:دی
اینم حرفیه خب !

عرفانه 1390/04/06 ساعت 11:42

نابودی گاهی اوقات می تونه شروع باشه..می تونه یه نشونه باشه...می تونه یه تلنگر باشه...البته برای کسایی که این واقعیتو قبول دارن!

خب زندگی همیشه از این ویرونیا بهمون هدیه میده !!
مهم اینه ما چطوری با مشکلاتمون برخورد کنیم !

با عرفانه موافقم!
نابودی یه هدیه ست،برای شروع دوباره...(یاد فیلم eat pray love افتادم!)

ندیدم فیلمشو !

سلام. خیلی خوب بود. طرح هم خوب مینویسی

سلام
ممنون !

سلام دوست...
گاهی خوب می شود درک کرد حس و حال دیگران را. گاهی با جمله ای... طرحی...

سلام عزیز
:)

چیهههه؟

هاله 1390/04/06 ساعت 17:26 http://adam-bozorge.blogfa.com

تفریحیه انگار.. !
می کوبن ویران می کنن بعد بسازن .. شاید قشنگ تر ..!

منتها از کیسه ی خلیفه !

چه نوشته احساسی

زیادم احساسی نبودااا !

haleh 1390/04/06 ساعت 18:10 http://h65.blogfa.com

ببین بعد دوروز اول اومدم جواب تورو بدما
قالب من قالبای مژگان هست تو فایر فاکسم مشکلی نداره خوفه رو هم نمیوفته که نوشته ها من خودم همیشه با فایر هستم و اینکه برو قالبای اونجارو ببین قشنگن ؛قالب های مژگان؛تو گوگولی سرچ کنی میاد

(ج مفصل تقدیم شد !)

Knight 1390/04/06 ساعت 19:18 http://funoos.blogfa.com/

مگه شوما اون موقع بودی؟؟؟
زمان هیروشیما رو میگم!
حداقل میگفتی زلزله زدگان ژاپن که تابلو نشده...

دکتر آشنا سراغ دارما !
برات !

من هرچی کنکاش کردم این پستا به تو نمیخوره چرا آیا

باز که تو روبنده انداختی !
:دی
چرااا اونوقت ؟؟
بخاطر نظرایی که تو وبت میذارم ؟؟

چرا بابا خیلی احساسی بود

کار ما شایداین است که میان گل نیلوفر و قرن پی آواز حقیقت بدویم[گل]

بععععله !

طفلکی
امیدوارم که عشق اون روی سکه اشو بهتون نشون بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد