خاکم من ... خاکستر ... !



mp3 128

mp3 64




وسط  پست اصلی و ادامه مطلب نوشت :

صدای خاص و استثنایی ...

آهنگ فوق العاده ...

یه سبک زیبا و دلنشین  ...

با احساس ...

مثل همه ی آهنگاش ...

برای همینه عاشق مهرادم و ...

همینطور زد بازی ...

البته .......


نمیخوای گوش کنی ؟



کابوس خوابیست که خواب تو نباشد ... رویای تو نباشد ...

نمیخواهم کابوس ببینم ...

همین دلتنگی کافیست به خدا ... برای به بند کشیدن ذره ذره ی وجودم در زندان خاطره هایت

...

من ...تو ... عاشق هم ... اما مثل ...
مثل دو خط موازی ...
...
اما ... قلبم میزند ... نفس میکشم ... تنم هنوز هم داغ داغ است ...
به امید بی نهایت ....
رسیدن ...
به امید تو
به امید تو
به امید تو
به امید تو

به امید تو
نظرات 7 + ارسال نظر

از ضد بازی خوشم نمیاد !

"ای" برداشتم.

والا یه بار یکی از بچه ها چنتا آهنگاشو داد ماشالا همشم +18 حالا بذار اینو دان کنیم ببینیم چیه

نه انگار اینو دوس داشتم

وانیا 1390/03/22 ساعت 23:11

حس خودم خراب بود
اما گوش کردم باید بازم گوش کنم

adsbox 1390/03/23 ساعت 01:17 http://www.adsbox.samenblog.com

ارسال ایمیل رایگان به صورت انبوه فقط برای وبلاگ های شما

www.adsbox.samenblog.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
جهت حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید و وبلاگ خود را ثبت کنید

ممنونم از محبتت دوست عزیز

خسته نباشی
خیلی خوب شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد