شکارچی ذهن !!!


شاعر میگه :

اینـــجا را نگاهی کردی ... عمرا پشیمان نگردی


حالا بحث ما این نیست که شاعره چقدر در پیت بوده ...

کلیک کردید آنجا را ...

نه نه ... اونجا کوچه ی علی بابا و سند باد اینا نیست ...

یاد اون بازی سگا هم نیوفتین که پسره از رو شترا میپرید و سیبا رو میخورد ...

خودش نوشته که ...

یک عدد شخصیت در نظر بگیرید ...

شخصیت مشهور (در حد لالیگا ... نه لیگ برتر کبدی نونهالان تریندادو توباگو)

ورزشکار ... سیاستمدار ... نویسنده ... دانشمند ... شخصیت کارتونی ... یا ...

اصلا بازیگر مورد علاقه ی شما کیه ؟؟

کیییییییههههههه ؟؟؟ کیهههههههه ؟؟؟

هان ؟ نترسین ...

اگه 18+ هم بود ... چه بهتر (!!!) ... زودتر به نتیجه میرسید ... نه ...

جدی میگم ...به جان اینی که الان تی وی داره سخنرانیشو پخش میکنه (!!!!!) ....

:دی 

حالا جدا ...

بین خودمون باشه ...

این شخصیت رویایی شما کیه ؟؟؟

خجالت نداره که ...

بیا در گوش خودم بگو ...هان ؟؟؟ کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جاااان ؟؟

:)))

اوهوم اوهوم ...

کجا بودیم ؟

بععععله ...

پلی را بزنید ...

معمولا سوال اول اینه که شخصیت مورد نظرتون خانم هستند ؟؟؟

همینطوری یه چند تایی ازتون سوال میپرسه ...

و شما با بله - خیر - نمیدونم و شاید جواب میدین ...

تا اینکه بهتون میگه شخصیتی که در نظر گرفتید کی بود ...

و در آن لحظه عکس پرسنلی شما بدین صورت خواهد بود =

در کل جالبه ...

که یه نرم افزار میتونه تقریبا فکر شما رو بخونه ...



تو ادامه مطلب هم شخصیتای خودمو نوشتم ...

:)



من یه ده  پونوزده باری امتحان کردم ...تقریبا همش رو درست حدس زد  ...

جز یکی ...

اون یک بار هم شاید جوابای من اشتباه بود ...

یه بار هم خواستم بپیچونمش و جوابای بی ربط و پر از تناقض بدم ...

که آخرش عکس یه شتر و آورد و گفت شخصیت مورد نظر شما طراح این سایت میباشد ....

:دی


ممد علی کلی رو بعد از سوال 18

نیکلاس کیج رو بعد از سوال 23

اینیستا رو بعد از سوال 28

ژاوی 19

مسی 12 سوال

زلاتان 18

شکیرا رو بعد از سوال فکر کنم 25 بود که گفت

جین آستن خیلی طول کشید بگه ... فکر کنم چهل تا سوال رو رد کرده بود ...

چند بار هم اشتباه حدس زد ... ولی آخرش موفق شد ...

بریتنی رو هم قبل از بیست حدس زد ...

رابین فن پرسی رو نزدیکای بیست و پنج چهل گفت ...

ایوانجلینا لیلی رو نتونست بگه ...یعنی از پنجاه رد شد منم بستم ...

شایدم من اشتباه جواب داده بودم ...

لوک خوش شانس رو هم زود گفت ...



در ضمن اگه شخصیت مورد نظرتون تو لیستش نبود میتونید اونو اضافه کنید ...

مثل دانشمندا و شعرا  بزرگانمون ...

و حتی شخصیت هایی که ... (!!!!!!!!!!)

:دی


روز خوش ...

نظرات 12 + ارسال نظر
حامد 1390/03/16 ساعت 13:14 http://www.hamed3.blogsky.com

سلام!
وبلاگ جالبی داری!
خوش حال میشم به کلیه ی تنهایی های منم سر بزنی!
و نظرتا بگی!
منتظرتم!
قربونت!
فعلا!

سلام جناب.....خیلی جالب بود...این همون سایتیه که دیشب تو چت روم هر چی التماس کردیم لو ندادی؟!!!!
ای بد جنس!
بابا من به 70 هم رسیدم...این آقا غوله هم داشت میترکید از عصبانیت .یه 5 نفر رو هم نشونم داد ...ولی آخرش اونی که میخواستم رو نگفت که نگفت..منم بیخیال شدم....راستی..یه اعترافی هم بکنم...من زبانم اونقدر قوی نیست..یعنی اصلا قوی نیست..(حالا جایی لو ندیا که آبروم بره..!!!)شاید سوالا رو اشتباه جواب میدادم که هم خودمو کچل کردم هم آقا غوله رو...؟!ولی مرسی علیرضا....خیلی جالب بود.

سلام !
نه ... اون سایتو بیخیال
:دی
خب منم زبانم خوب نیست ...
غصه خوردن نداره که ...
:دی
:)
ممنون

[ بدون نام ] 1390/03/16 ساعت 21:00

سلام
خوند ذهن که نه ولی خب لطفش این بود که میفهمیدی شخصیت مورد نظرت رو چند نفر قبلا سرچ زدن! مثلا احمدی نژاد 8584 بار انتخاب شده بود.

خدا رو شکر ما جز این 8584 نفر نبودیم
:دی
زنده باد اونسنس !!!

خوندن*

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.

آره جالب بود واقعاً !

اووووووووووووووووووه چقدر شخصیتای مختلف رو امتحان کردی ! بیچاره اگه هنگ می کرده حق داشته !

سلام
:)
:دی

وانیا 1390/03/16 ساعت 23:58

باحال بود همه رو زدم نمیدونم گیج شد

:دی

واسه ما روبنده زده بود

الحجاب الزینه ....
:دی

هاله 1390/03/18 ساعت 18:28 http://adam-bozorge.blogfa.com

من رفتم این آقا بی پاهه رو تا مرز فحش و لگد رسوندم و اومدم :دی
فک کنم فحشاش شامل حال شما هم شده باشه !! بالاخره اینجا آشنا شدم با اون سیبیل قشنگه دیگه :دی

عیبی نداره ...
سرت سلامت ...
:دی

محیا 1390/03/18 ساعت 18:45 http://darjaryan.blogfa.com

سلام
ببین این غوله از سرش بخار بلند شد
ولی هر کی که گفت اونی نبود که باید می گفت...
سر کاری جالبی بود!

سر کاری چیه ؟
یا جوابارو شاتباه دادی یا مثل "ژاکلین" همکارتو در نظر گرفتی
:دی

سلام

خدایی خیلی باحال بود !
اعصاب نذاشتم واسه اون آقای سیبیلو !

سلام
بر خانم حقوق دان
:)

FarNaZ 1390/03/19 ساعت 01:24 http://www.doggish.blogsky.com/

علی این کشت منو :دی
اولیو رو گفت بقیه رو سرویس کرد بابا چقدر سول جواب بدم

:دی
عیبی یوخ :دی

هاله 1390/03/19 ساعت 10:30 http://adam-bozorge.blogfa.com

نه عوض نشده هموونه

چی بگم والا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد