جلاد


خاطراتت عادت کرده اند ...

طنابی باشند ...

برای دار زدن لبخندم ...

بر چوبه ی نبودنت ...


نظرات 16 + ارسال نظر

شما هم زیبا مینویسید !

لینکتون کردم

شما بهتررر ...
:)

نبودنت کمرم را میزند هر شب ...

نبودنت ...
نبودنت ...
نبودنت ...
بی تو هیچ چیز کامل نیست .
حتی جمله ها هم به سه نقطه ختم میشوند ... !

وانیا 1390/03/08 ساعت 21:11

خاطراتم را باخود بردم
خودت را گول نزن
دیگر نه منی هست نه خاطره ای تو تنها ماند ه ای
تنهاییت طناب دارت شده نه من و خاطراتم

اینـــــــــــم حرفیه ...
ولی خب ....
!!!

وانیا 1390/03/08 ساعت 21:33

ولی خب نداریم
فراموش کن بره ه ه ه

ولی ... خب ... نداریم ؟؟
اما چی ؟؟
مثلا
اما دوسش دارم ...
با اینکه ...
حق با توئه ...
سعی میکنم ...
ولی اینجا نوشتن آرومم میکنه ...
و ...

اصلا !

:دی

وانیا 1390/03/09 ساعت 00:07

مدرن جان اصلا رو با کی هستی من یا علی؟
علی جان من نگفتم ننویس هرجور دوست داری بنویس اینجا ماله توئه خونته

جمله ی اول خطاب به جناب مدرنیته است ؟؟؟
خب ایشون با من بودن ...
:)

هرجا سخن از قهرمانی است نام پرسپولیس می درخشد

اون که مسلمه ...

الناز 1390/03/09 ساعت 11:33 http://tayiyokh.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورتون

:)

همه چی از همین نبودن سرچشمه میگیره ...

اتفاقا برعکس !

روشنک 1390/03/09 ساعت 12:06 http://hasti727.blogfa.com

امروز کلی برات دعا کردم از بس به کامنتت تو وب کورش "کلکله" خندیدم.....
این روزها اصلا حال خندیدن نداشتم!


خوبه که خندید ...

FarNaZ 1390/03/09 ساعت 12:53 http://desiree.blogsky.com/

این خاطرات عادت دارد دست در دست خثانیه ها سر به سرمان بگذارند...

چقدر قشنگ نوشتید
من بردید به اون روزا...................
به مصائب شیرینم.
هر چند که گاهی فکر می کنم همشون پوچ بودن.

مصائب شیریننننن !!!

میشه لینکتون کنم؟

خیلی قشنگ بود . همشو میگم.
به منم میشه سر بزنید . البته اگر قابل بدونید .

به به حظی وافر نصیبمان شد ... از اینهمه تشبیه هات زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد