آی شماهایی که خواهر برادر دارین و تقریبا هم باهاشون هم سن هستید ، بخورید و بیاشامید ولی تروخدا قدر خواهر برادرتون رو بدونید ! منی که داداشم 9سال ازم کوچیکتره ، منی که همیشه (یکی از) بزرگ ترین حسرت (های) زندگیم داشتن یه خواهر بوده میدونم چی ندارم ! حداقل شما سعی کنید بدونید که چی دارید !


نظرات 14 + ارسال نظر

داداش منم 7 سال کوچیک تره. عررررر

واقعا که از اینا

طـ ـودی 1391/08/29 ساعت 02:41

وااااااااااااااااااای دلــــم کباب شد واســـتــــــــ علیرضا
ولی خدا وکیلی خواهر و برادر تقریبا همسن و سال یه چیزیه که باهیچی نمیشه عوضش کرد!! کلا خواهر و برادر خیلی خوبه!

:(

ت.ا.ر.ی.ک.خ.ا.ن.ه 1391/08/29 ساعت 03:31

وااااااااااااااااااااااو
نمیدونم چی بگم وچطور تشکر کنم
عالی
عالی
عالی
خیلی خیلی ممنونم
خیلی دوسش دارم
خیلی
:)

قابلی نداشت

رها 1391/08/29 ساعت 08:23 http://rahayeeee.blogfa.com

من به واسطه حرف شما خدا رو واسه چهار خواهرم و برادر نداشته ام شکر می کنم شدیددددددددددددددد

الان به وضعیت من و شما میگن اختلاف طبقاتی

من 17 ساااال تفاوت سنی دارم فک کننننننننننننن عرررررررررررررر

WOW

ف@طمه 1391/08/29 ساعت 11:05

طفلی مامان بابات

چراااااا؟

ژولیت 1391/08/29 ساعت 15:21 http://migrenism.blogsky.com

آی شماهایی که خواهر ندارید منم ندارم!!
اما سه تا داداش گل دارم که بدجوری قددرشونو می دونم:)

تو خودت خواهری :دی

مهسا 1391/08/29 ساعت 16:24

همچین آش دهن سوزی هم نیست
سعی کن ازد کنی جا خواهر و حسرت و جفتشو برات پر کنه

نـــــــــه من هنوز جوونم جونمو دوس دارم

یکبار دیگه هم بهت گفته بودم علیرضا که "تمام ما به جای خواهرهای نداشته ات."
هرچند میدونم حرف چیز دیگریست ...

"من" 1392/03/22 ساعت 01:56 http://yekmanedigar.blogfa.com/

چه جالب! اولین باریه که یه آقا رو می بینم که دلش خواهر می خواد. باز چه جالب...

سمیه 1392/04/24 ساعت 13:14 http://divarnameh.blogfa.com

سلام
خوبه که پیدات کردم
حالا میشه چوقولی داداشمو بکنم؟
میشه بهش بگی اینقدر منو اذیت نکنه

همیشه حسرت چیزای نداشته رو داریم
منم حسرت برادر بزرگ تر از خودمو داشتم
ولی برادرم 13 سال از خودم کوچیکتره
نه غصه بابا
همینجوریم باحاله

عاطی 1392/06/10 ساعت 16:12

حسرت منم ی داداش بزرگه!

:|

پرپر 1392/10/22 ساعت 01:07

آخییییی
ایشالله ازدواج میکنی با یه دختر نازنین،جای همه چیو برات پر میکنه
منم حسرت برادر بزرگتر دارم بابا
:(
همه یجورایی
حسرت بدلیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد