نشسته ام که صدایی به برکه ی خیالم سنگ میزند !

شاید کسی پشت در ایستاده ، زنگ میزند ...
یعنی ... تویی ؟ آمده ای که برگردی ؟
شور که نه ... حس غریبی به دلم چنگ میزند
اما کسی نیست جز خیالات و حسابی انگار ...
بی تو صاحب لبخند آینه منگ میزند ...


نظرات 20 + ارسال نظر

سلاموبلاگخوبیداریبهکافهیماهمسربزنمنتظرتم!




بی تو صاحب لبخند اینه منگ میزند
بی تو همیشه یک پای نبض دلم لنگ میزند
پشت این بی کسی من کسی ست که به پای لنگ دلم سنگ میزند..


خوب باشی رفیق جان

الان نظرت از این نظرات تبلیغاتیه نه؟!! باید پاک کنم دیگه؟

دو سه خط اولش منو یاد این جمله انداخت:
"کسی که منتظر است با هر صدایی برمیگردد...."
منگ نیست...منتظر است....

عالی بود علیرضا
یه پست میخواستم بنویسم با این عنوان :
"وقتی منتظری پستچی هم اشتباهی زنگ میزنه"
که هیچ وقت ننوشتمش
این پستت منو یاد اون انداخت

انتظار واقعا وحشتناکه
و به پایان نرسیدن انتظار کابوسه

بنویس خب

وای عالیییییییییی بود علیرضا...چندین چند بار هی خوندم و خوندم...

ممنون

جزیره 1391/08/18 ساعت 18:56

چه میکنه این علیرضا


کافه چی جان این راهش نیست عزیزم، این راه جذب مخاطب نیست عزیزم، شما باید نوشته هات خود مخاطب و جذب کنه نه اینکه هی بیای خصوصی کتمنت بدی به من سر بزنین خو


امان از دست این بلاگر نما ها

عارفه 1391/08/18 ساعت 22:47

بی تو صاحب لبخند آینه زندگیش لنگ میزند

آوا 1391/08/19 ساعت 00:24

علیرضا...خیلی
قشنگ بود...
مررررررسی
یاحق...

ممنون

ای بابا
کامنت تبلیغاتی قبل از کامنت منو چرا پاک کردی؟
خب از رو دست اون تقلب کرده بودم
بلکه فرجی بشه و وب ما هم بازدیدش بره بالا!!!

shadow 1391/08/19 ساعت 06:03 http://paradaise.blogfa.com

اقا خسته نباشید..!

سلامت باشید

وانیا 1391/08/19 ساعت 13:35

خیلی خوشم اومد علی جان
منگ و خنگ اصن کلا من شوتم در این مقوله ها که شما شعرش کردی گفتی

نگین 1391/08/20 ساعت 20:15 http://zem-zeme.blogsky.com

دو بار.. نه سه بار خوندمش..
آهنگ قشنگی داره...
خصوصا اونجا که میگه: صاحب لبخند آینه منگ میزند...

+ یه حقیقت واقعیه... انگار...

منگ میزند...منگ میزند...منگ میزند...

سلام
اینجا رو کی زدی علیرضا خان ؟
مبارکِ
خیلی قشنگه

این نوشته هم من رو یاد نوشته های جناب باقرلو انداخت ، حمید باقرلو ، ... زیبا بود

خیلی وقته :دی
ممنون

ژولیت 1391/08/21 ساعت 01:01 http://migrenism.blogsky.com

درس حساب عاشقی ام لنگ می زند
اینجا علیرضا به دل ریش ریش ملتی
با شعر های عاشقانه اش چنگ می زند
من گوشی موبایل خیالم روی سایه لنت*
اما کسی شبانه به من زنگ می زند!

" همون سایلنت!
چون قافیه تنگ اید شاعر به جفنگ اید!

تو برو همون نقاشیتو بکش لطفا

سایلنت 1391/08/21 ساعت 12:13 http://no-aros.blogfa.com/

اولا سلام
دوما شما واقعا پست منو خوندین؟؟
اسم شما هم تو لیست دوستای خوبم بود
کنار اسم دل آرام
می تونید از اونایی که اولین روز پست منو خوندن بپرسید
سوما اسم خیلی از دوستامو یادم رفت اما شما رو نه چون بشدت برام محترم هستید و واقعا مثل یه دوست خوب دوستون دارم مخصوصا از "پست خداحافظی آقای کیامهر از دانه ها" بشدت دوست دارم کنارتون باشم و بهتون کمک کنم
چهارما من خودم حس می کردم شما از من و نوشته هام خوشتون نمیاد اما بعد از مدتی پی به مهربونیتون بردم
پنجما دیگه از این حرفا نشنوم رفیقم

سایلنت 1391/08/21 ساعت 12:16 http://no-aros.blogfa.com/

راستی من نمی دونستم اینجا هم می نویسید..
زیبا بود نوشته تون..

مثلا قرار بود اینجا روزانه بنویسم!
اما نمیشه که نمیشه ! :دی
یا تا نصفش مینویسم حوصلم سر میره و میذارمش برای فردا ! فرداشم اصلا یادم نمیاد چی میخواستم بنویسم !
یا حواسم پرت میشه و اعصابم خورد میشه کلا پاکش میکنم
یا میام بنویسم یه چیز دیگه میاد تو ذهنم و میرم دانه ها یا اون یکی وبلاگم آپش میکنم و اینجا کلا فراموش میشه :دی
کلا به من نیومده بیشتر از 3 سطر بنویسم

مریم 1391/08/22 ساعت 09:07 http://epmtyroad.blogfa.com

شور که نه ... حس غریبی به دلم چنگ میزند ..
زیبا بود ..
و همینطور کامنت علیرضای عزیز هم جالب بود :
"کسی که منتظر است با هر صدایی برمیگردد...."
منگ نیست...منتظر است....

اوهوم

سایلنت 1391/08/23 ساعت 00:40

فقط دلم خواست بیام این شعرو دوباره بخونم..
آهنگ خیلی زیبایی داره

قربون شما

زکیه 1391/08/26 ساعت 12:46 http://googooliii.blogfa.com/

ای جانم...

سلام
ممنون که اطلاع دادید.

باز ببخشید به هر حال!

مهسا 1391/08/26 ساعت 17:28

صدایی که حواست و پرت کرده رو به سنگی که پرت شده تو برکه تشبیه کردی
تشبیه فوق العاده بود
کتا زیاد میخونی؟ از نوع ادبیش یا شعر؟
(شدیدا رفتم تو کف نوشته هات!)

فکر نکنم این تشبیه تازگی داشته باشه و قبلا خیلیا به کار بردنش!
نه متاسفانه
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد