!


یکی از حیاتی ترین شاهرگ های انسان محسوب میشوند و وجودشان در بسیاری از انسان های برای ادامه ی حیات ضروری به نظر میرسد ، در حالتی که از آنها استفاده نمیشود شباهت فوق العاده ای با روده ی کوچک پیدا میکنند و یکی از مهم ترین تفاوت هایشان با رگ های دیگر این است که بجای قلب به مغز متصل میشوند ، بسته به سلیقه ی هر فرد به رنگ های مختلفی دیده میشوند ، نوع با کیفیت و بادوامشان قابلیت برقراری ارتباط عاطفی عمیقی با صاحبانشان دارند و با از کار افتادنشان معمولا حسی شبیه به از دست دادن دوست و رفیق به انسان دست میدهد و با اسامی مختلفی همچون هدفون ، هندزفری و ... شناخته میشوند !!!


نظرات 10 + ارسال نظر

واقعــــــــــــــــــــــــــن.....من اصن از گوشام نمی افتن.....یعنی معتادشما.....یعنی در حدی که منو با هندزفری در حال رفتن به دستشویی و بیرون اومدن ازش هم دیدن....در این حد....

ف@طمه 1391/08/15 ساعت 21:03 http://zarafekocholo.ir/


من که چن وقت کم دارمشون هی میشکنن دیگه انقد تو خونه گوش میدم میخوام با موبایل دیگه بذارم کنار؛؛)چن روز پیشم آخریش شکس

من یدونه داشتم
برام از داخل خارج آورده بودن !
دو هفته پیش خراب شد !
کلی افسرده شده بودم
رفتم بخرم دیدم با قیمتای فعلی از توانم خارجه :))
بعد دیگه هیچی دیگه
یه معمولیشو گرفتم
الان حسم اینه که دارم با یه غریبه زندگی میکنم

این پستو باید با عشق نقدیم کنم به آقای همسر که هر روزززز خدا دمبال هندزفری میگرده یا میشکونه یا گم میکنه یا میخوره حتی:-|
:دی

اوففف نمیدونی این پلاستیکاش چهه خوشمزس

من یه مدت این جوری بودم...الان اما چن وختی هس گوشه کشوم خاک میخورن

موسن 1391/08/15 ساعت 21:49

اتفاقا همین الان تو گوشمه دارم رادیو گوش می‌دم ^_^

قربون تو

طـ ـودی 1391/08/15 ساعت 22:00

به سلامتی همه ی هندزفری های با مرام و با معرفت

تشکر ویژه دارم از هندزفیری گوشیه جدیدم، دووم آورده تو دستم .. من که راضیم ازش، خدا هم راضی باشه :دی

ولی از اونجایی که ضرر داره برای گوش، من سعی می کنم کمتر استفاده کنم، ولی مترو بی نهایت هندزفیری طلب می کنه!

تو این دنیا چی ضرر نداره؟!!!



یه چیزی میگم به کسی نگیا
من بعضی وقتا سر کلاس که دارم از شاگردام امتحان میگیرم
زیر مقتعه هندزفری دارم آهنگ کلاسیک گوش میدم

چی کار کنم
چند دقیقه که اونا ساکتن استراحت می کنم دیگه

وانیا 1391/08/19 ساعت 13:38

اونوخ میخام ببینم مخت نمیترکه بچچه؟

ژولیت 1391/08/21 ساعت 01:07 http://migrenism.blogsky.com

حالا چی چی گوش می دی؟
اونم گلاب به روت تو توالت!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد