سرتیتر خبرها !

از ساعتی پیش جنگل های دلم دوباره طعمه حریق آتش دلتنگی شد ...

گزارشهای رسیده حاکی از پیشرفت لحظه به لحظه این حس می باشند !

:)


+حس / پیام صالحی !

نظرات 32 + ارسال نظر

حریق
حس زیباییست
آن هم در دل



بعدا میگن اتش نشانا دیر میرسن !
ایناهاششش
یه دقیقه نشده بود هنوز

از ساعتی پیش.....خوش به حالت....
واسه من ساعتهاست...روزهاست....هفته هاست.....شروع شده این دلتنگی...امشب هم بد دلتنگم...بد......

"دوباره" !
با اینکه حس من با این کلمه هم ساپورت نمیشه !
باید مینوشتم برای بار هزارم !

نمیدونم این شبا چرا اینطورین !
نمیدونم چی شده !

با آب اومدم

یاد بابا آب داد افتادم

دوست نداشتم این پستت رو
البته خب هر کس نظری داره
جنگل میسوزه تموم میشه بعد تا رویشی دوباره..دل ما چی؟
دل ما خاموش میشه؟دوباره سبز میشه؟نمیشه..
از این آیکون لبخندت هم سر در نمیارم که آخر پاراگرافت میذاری...
کلا امشب با تو لجم انگار!!!

ممنونم از آهنگ علیرضا جان

جنگلی که اتیش میگیره معمولا هیچ وقت کاملا نمیسوزه و تموم نمیشه ...
یه جزئی ازش خاکستر میشه و وقتی باد میخوابه آتیش هم تموم میشه !
و میره تا سری بعد که آتیش سوزی یه جای دیگه ی جنگل رخ بده ...
تا اون موقع هم معمولا اون قسمت سوخته ی قبلی رو با کاشت نهال جبران میکنن !
و اگه مراقبت ها اصولی نباشه این روند بصورت فرسایشی هی از وسعت جنگل کم میکنه تا اینکه ....

یجورایی شبیه دل ماست !
از غم میسوزه میسوزه و میسوزه و گاهی یه لبخند میشه مرحم یه بخش خیلی کوچیکی از زخم دلمون !
تا اینکه وسعت غصه اونقد بشه که اوضاع تبدیل میشه به"آوت آف کنترول " !
یه جورایی افسردگی !

آیکون لبخند هم جریان همون خنده تلخه !

قربان شما !

چقدر قشنگ با کلمات بازی می کنید و احساستون رو منتقل می کنید
به خاطر همینه که طرفدار وبلاگتونم دیگه.
خیلی خیلی خوشم اومد.

نظر لطف شماست
واقعا نمیدونم چی بگم !
خیلی خوشحال شدم که نظراتتون رو دیدم
ممنون
خیلی ممنون

دوس دارم این اتیشه رووو پس اتیش نشانی خبر نمیکنم:پی

+خودش خاموش میشه:)

حس دوس داشتنیه لعنتی !!!

آره همیشه خودش خاموش میشه !

آوا 1390/05/27 ساعت 02:54

زوووود به دادش برس تا
مثل جنگل هاااااای
گلستااااااااانش
نکرده اند...
یاحق...

خودش خاموش شد!
![:S023

Knight 1390/05/27 ساعت 07:25 http://funoos.blogfa.com/

چقدر جالب...
از ساعاتی پیش هم آتش دلتنگی تمام جنگلهای دلم را برای آخرین بار سوزاند و خاموش شد!
گزارشهای رسیده هم حاکی از اینه که چیزی ازم نمونده...
:(

برای اخرین بار؟
خوبه پس !
ازش هیچی نمونده؟
این بده !

امید 1390/05/27 ساعت 07:44 http://garmak.blogsky.com/

یه زنگ به آتشنشانی مربوطه بزن
خاموش کردنش کار اونه و بس

"دستگاه مشترک مورد نظر خاموش میباشد "

امیدوارم که دیدار زودتر برسه و خیلی حریق پیشرفته نشه

شاید یه روز ...

چقدر هم این دلتنگی ها تموم نمیشن ... هر بار به یک نحو... هر بار به یک دلیل... ای بابا! دلم گرفت...

انقدر دلیل هست که ...

گاهی شعله ور شدن این حریق لذت داره
(حداقل برای من،دلتنگی را دوست دارم گاهی زیاد...!)

نمیشه اسمشو گذاشت لذت !
ولی ...
یجورایی دوست داشتنیه !
به قول مولانا که میگه
همچو نی زهری و تریاقی که دید !؟

تعبیر جالبی بود :)

ممنون

نیاز 1390/05/27 ساعت 12:44 http://niyaz-1370.blogfa.com

دلتنگی جزئی از وجود آدمیه!

میسوزونه٬ خاموش میکنه٬ بی قرار میکنه ٬ آروم میکنه!
میخندونه میگریونه!
به هر حال دلتنگیه...

شاید همینطوری باشه که میگید !

همه اینا از سر دلتنگی نیست ولی به نظرم !

علیرضا بیام خاموشش کنم خودم ؟!


پاشو بیا یه دست منچ بازی کنیم تا خاموش شه
قربون تو

اگه همینجوری بخواد پیش بره که جنگلهای دلت با خاک یکسان میشه . هرچه سریعتر کاری کن .

مرسی ار آهنگ . پیام صالحی همونی نیست که با گروه آریان بود ؟

خاموش شد دیشب[:S023
فعلا البته !


خیلی ممنون
بله همونه !

هاله 1390/05/27 ساعت 14:27 http://www.assman.blogsky.com

دوباره ؟
دفعه ی قبل چیکارش کردی ؟

دلم که میگیره را میرم !
زیاد
دواش همینه !

باور کن ترافیک بود ! نمی‌شد از بین ماشینا رد شد وگرنه زودتر می‌یومدم !
خیلی خوب ... الان چه طوری ؟ ... تا یکی دو ساعت آتی خاموشش می‌کنم ...
بیمه بود یا نه ؟!
اگه بود یه نو بهت می‌ده اگه هم نبود که ...

کجاااااااا؟

بیمه حضرت ابولفضله

آواتاره جدید مبارک !

فاطمه شمیم یار 1390/05/27 ساعت 15:53

سلامممممم
میگم کاش یه دریاچه پر از یخ بود می خوابیدی رو یخ هاا
..و البت می دونم اینم علاجش نیست..
امیدوارم همان که آتش را گداخته با علاجش سر برسد

نه جواب نمیده !
کاش یه دریاچه پر از ارامش بود هممون شیرجه میزدیم توش برای چند ساعت !
چشمان آتش افرروزش ...

وانیا 1390/05/27 ساعت 19:41

همین دو خط آتش به دلم زد
آتشی زیر خاکستر شعله کشید

امان از دست این روزگار !

مریم 1390/05/27 ساعت 22:47 http://mazhomoozh.blogfa.com

ای جان. بامزه نوشتینا.

سلام
امیدوارم عامل دلتنگی هر چه سریعتر خودشو برسونه و از ادامه ی این فاجعه جلوگیری کنه!

خیلی ممنون
منم امیدوارم !

جنگل های دلم دوباره طعمه حریق آتش دلتنگی شد

تو که اتش نشان نازی مثل ستایش کوچولوت داری

عادت این قبیله این است
دور آتشی که تو می سوزی می رقصند!!!

خیلی قشنگ بود !

جز خاکستری! از این آتش‌! خاکستری پر از آتش در زیر

هیچ وقت برای همیشه خاموش نمیشه این اتش !

دریا 1390/05/28 ساعت 12:43 http://hizomekhis.blogfa.com

آپم با یه شعر از خودم
خوشحال میشم نظر بدی

چشم !

آره می‌گن تبریز خنک تره ! قالبم چطوره ؟

آره خنک تر شده اینجا !
هوا خوبه !
قالبت که عالیه

سوخت و سوخت و سوخت ... خاکستر شد اما نبودی ... نیامدی ...

خیلی خوب بود ...

نیامدی !

ممنون

بکا 1390/05/28 ساعت 17:17 http://avoir.blogfa.com

خودت هم میدانی اینهمه اجتناب ناپذیر است...

افسانه 1390/05/28 ساعت 17:58 http://gtale.blogsky.com

اصطلاحات بسیار زیبایی را در نوشته هاتان بکار می برید بسیار عالی ایست

خیلی ممنون
لطف دارید

bahar 1390/05/29 ساعت 00:21 http://mangeneshodegan.ir/

خب....کی میرسیم به هواشناسی؟
قبلش بریم عناوین اصلی

دلم واسه کسی تنگ نمیشه خوب چیکار کنم یه ساعته دارم فکر میکنم چی بنویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد