تو !

شهر افکارم را ...

خیابانِ خیال تــوست ...

پر تردد ترین مسیر آمد و شد !

+عکس پرسنلی کودک درون من بهمراه دستخط ایشون  ... برای شرکت در این مسابقه !

+بابک معصومی هم رفت ... روحت شاد !

+برای همه مریضا دعا کنید .

نظرات 44 + ارسال نظر

اووول
نقاشیتم خوبه هاااااااااااااااا
باشه

بععععله
پیکاسو رو میشناسی؟
سوباساشون شاگرد من بوده

دوم؟


چهارتا دونه کامنت که اول دوم نداره !

هاله 1390/05/20 ساعت 20:28 http://www.assman.blogsky.com

اگه وخ کررردی موهای عکس پرسنلی کودک محترم درونتو شونه کن :دی

نخیرم !
خیلیم مرتبه !
منتها مگه نمیبینی داره باد میاد؟
باد زلف کودک درونم آشفته کردی اینطوری

یه رنگ میکردی کودک درونتو!
ماشالا کلله!

کودک درون من خاکیه ! اهل دله ! رنگش رنگ بی رنگه ...

منم به مقام چهارم بودن خودم افتخار می کنم

(آیکون ملی پوشانننن دلاوران نام آوراننن ... به نام یزداننن ...)

عجب عکس هنریه ....
.
.
روحش شاد

کدوم؟
این میدونه یا کودک درونم؟

روحش شاد !

وانیا 1390/05/21 ساعت 00:02

باب سینماگراف
عجب شهریه


یاد ژاکیم بخیر !
کاش زودتر برگرده !

آقای میم 1390/05/21 ساعت 00:35 http://11th.blogfa.com

روحش شاد.

وقتی نیستی واقعا جات خالیه رفیق

خیابان خیال ! جالب بود .

بادبادکشو
دیدم .درباره ام اس بود
روحش شاد .ناراحت شدم
خدا سلامتی رو بهشون برگردونه

ممنون

بادبادکش که تو کادر نیس ... دیده نمیشه
آره
روحش شاد
ایشالا

ف@طمه 1390/05/21 ساعت 01:36

ای جان خطو نقاشیو :))
من الان پستتو خوندم چه خبر بوده:((

هرچی باشه از زرافه تو خیلی بهتره
خبر خاصی نبود ! سلامتی

سلام دوست...
یاد ترانه کوچه شهر دل ام افتادم... فریدون خان فروغی...شنیده ای؟

سلام عزیز
نه متاسفانه نشنیدم !
میرم بعدا پیدا میکنم گوش میدم

روحش شاد

راستی اینطور که معلومه تو خال داری رو صورتت

بادش گرامی

خال؟ یه دونه بگی نگی کوچولوشو ... از دو وجبیم شاید دیده بشه
این خال نقاشیو برای بانمکیش کشیدم !

Knight 1390/05/21 ساعت 02:12 http://funoos.blogfa.com/

عکس پرسنلی کودک درونت تو حلقم!


خب شماها هم شرکت کنید دیگه !
بازی وبلاگی به این خوبی !
وقتش داره تموم میشه ها !

ای جان خال گوشه ی لبشو !

چه خبر بوده ؟ ما ساعت ۱۲ اومدیم خونه !!


خبر خاصی نبود
یعنی اونی که باید میشد نشد
بیخیال

منظورت ماه عسل بود یعنی؟؛)

عجب خیابون دوس داشتنی ای...

بله
خیابون قشنگیه !

خب ما که ماه عسل ندیدیم الان فضولیمون گل کرده خب!
چه خبر بوده؟
از بس گفتم روحش شاد خسته شدم! یکی یکی پر پر شدن!
نسل آریایی منقرض! ما موندیم و مشتی ملخ خور!

چیز رو از دست ندادین !
قرار بود در مورد ام اس حرف بزنن منتها بجاش از حضانت و دادگاه و جارو برقی و قله سبلان و اینا حرف زدن
بیخیال
نسل خوبمون داره ته میشکه !
نسل بزگترای ریش سفیدمون
نسل اسطوره هامون !
ما موندیم و هیچی !

کودک درون شما یه کم شلخته س!
ولی خال کنار لب به همراه بادبادکش خیلی قشنگه!

شلخته؟
نه بابا !
داره باد میاد برای همین
بادبادک که تو کادر نیست
خال هم که بیشتر جنبه دکور داره

ت.ا.ر.ی.ک.خ.ا.ن.ه 1390/05/21 ساعت 12:52

اینروزها حس میکنم نیاز ب طرح زوج وفرددارم
بسکه میآیند و غوغا میکنند و تو را گم میکنم

کودک درون.......... آخی

طرح زوج و فرد؟
کاش دست خودمون بود اجراش !
یجورایی خارج از کنترله این چیزا !

آوا 1390/05/21 ساعت 16:25

زیبا بود.....پر تردد ترین
مسیر آمد و شد....
خداوند رحمت کنه
آقای معصومی
رو.ر.حشون
شادددد
یاحق...

خیلی
ممنــون
روحـشون
شـــــــاد و
یادشون گرامی
حق به همراهتون

آوا 1390/05/21 ساعت 16:27

زیبا بود.....پر تردد ترین
مسیر آمد و شد....
خداوند رحمت کنه
آقای معصومی
رو.ر.حشون----->اصلاحی:روحشون
شادددد
یاحق...
-------------------------------------------
زیبا بود.....پر تردد ترین
مسیر آمد و شد....
خداوند رحمت کنه
آقای معصومی
روحشون
شاددد
یاحق...

پا ب هوا ! 1390/05/21 ساعت 16:33

منم دیشب تـــو این مسابقه شرکت کردم ! :دی

http://s2.picofile.com/file/7114282575/mmm.jpg

عجب کودک درونیییییی
کودک درون منم قبلنا منچ کار میکرد

سلام
یعنی واقعآ اینقدر خوشگلی؟!

روحش شاد...

خدا همه ی مریضا رو شفا بده انشاالله...

سلام !
نه بابا ... شایعست

انشالا
ممنون

چه کودک ناناسی

کودک درون منه خب

شتر مرض دار درون من بعدا کشیده خواهد شد

آخ ببخشید
جواب کامنتت از قلم افتاده بود !

دیدم عکسشو
اتفاقا خیلی هم قشنگ کشیدی !
از نمای نزدیک
نقاشیتم که خوبه

محتویات درونش را دوست دارم !!
ادامه مطلبت را بیش‌تر ...

پا ب هوا ! 1390/05/21 ساعت 19:33

یه چیزی می‌گم عصبانی نشی !!
نظر رو اشتباهی فرستادم !

سمیه 1390/05/21 ساعت 19:53 http://divarnameh.blogfa.com

به به
چه سری
چه مماغی
چه خالی
چه دست خط خوشجلی هم داری


آیکون اسفند دود کردن یادت رفت
قابل شما رو نداره

مریم 1390/05/21 ساعت 23:11 http://mazhomoozh.blogfa.com

پس شما هم توو ذهنت یه ولی عصر اساسی داری!

اســــــــــــاسی !
شلوغ پلوغغغغغغغغ

ب ه س 1390/05/22 ساعت 01:34 http://boqz40.blogfa.com/

ای خداوند همه ی ناخوش ها را شفا بده...آمین

انشالا
خیلی ممنون

بادبادک رو فهمیدیم کیست! حالا بادبادک‌باز کیست؟

آهان یعنی بادبادکه کودک درون منه؟
جالبه !

پنگوئن 1390/05/22 ساعت 09:16 http://pangoan2.blogfa.com

سلام
روز بخیر

خواستم بابت تبریکتون تشکر کنم
ممنونم بابت تبریکتون

عصر شما بخیر
ممنون
قربان شما !
بازم تبریک میگم تولدتون رو

sonnet 1390/05/22 ساعت 10:32 http://eternal.blogsky.com

این شب ها، همه این شهرها،
شبیه صدای خاطره هایی است
که در خود دفن کرده است.

شاید هم تجسم خود خاطره !

روحش شاد و قرین رحمت الهی باد.


چه کودک جالبی داری! [: S 0 2 3 :]

روحش شاد و قرین رحمت الهی باد ایشالا !

جالب؟

کودک درونتو دیدم ..کودک من خیلی شیطونه یک جا نمی ایسته که عکسشو بگیرم همه عکس هاش شبیه یک تندباد می افته ...روحش بابک معصومی هم شاد

شیطونش خوبه !
کودک درون من مثلا مظلوم و آرومه !
اما از ان نترس که های و هو دارد
از آن بترس که سر به تو دارد !

پر تردد ترین مسیر آمد و شد...
.
.
.
بی نهایت ترکیب زیبایی بود

خیلی ممنون
لطف دارید !

با ماجرای دف نوازی خاله مرجان به روز شده ام. و شما دعوتید

من گیتار برقی دوس دارم

کلاغ 1390/05/22 ساعت 19:20 http://SIGARE21.BLOGFA.COM

یاد باد پریه های بی بهانه ای که پر از بهانه بود....

پریه ها؟
متوجه نشدم !

واااااااااااااااااااااااااااای!!!!! چه کودک درون بامزه ای !!!دلم غنج رفت ...! کودک درون منم خیلی خوشگله ! عکسش و میذارم و تو بازی هم شرکت میکنم ... مرسی ی ی ی ی ی .... خیلی خوشم اومد ... آخه من چند ماهی هست دارم رو کودکم کار میکنم ... ! تازه پیداش کردم !


ممنونننننننن
حتما اینکارو بکنید
خیلی خوبه
سعی کنید هیچ وقت گمش نکنید
گنج بزرگیه !

bahar 1390/05/23 ساعت 12:43 http://mangeneshodegan.ir/

این کودک درون شما منو مرده
شهر خیال ما...بازار است،پر تردد ترین مسیر رفت و آمدمون


قابلی نداره
بازار؟
وای به حال پدر و شوهرتون پس

fafa 1390/05/24 ساعت 09:49 http://www.tobealone.blogfa.com

سرم گیج رفت با این خیابون پر تردد....
برای مریضا امن یجیب بخونیم
برای روح معصومی فاتحه
و عکست هم نیاز به روانشناسی نقاشی کودک دارد

خیلی ممنون
برای دعا
روحش شاد

:دی

دوست دارم این پستی که نوشتم و بخونی و نظر بدی منتظرم

شما با کلمات جادو می کنید.
میگم فکری هم واسه ترافیک کردین؟؟؟؟؟؟

نه بابا
شما لطف دارید
نگاه شما زیباست
وگر نه اینا که فقط چند تا کلمن !

فکر؟
نه !
فکر نکنم راهی باشه !

لیدی 1390/05/31 ساعت 14:53 http://errantlady.blogfa.com

می خواستم خاص تو نوشته هات نظر بدم..فکرم نمیاد..دفعه بعد ایشاله...
در همین حد فعلا که...لذت بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد