پناهنده احساسی !!!

بگذار مرز دلتنگی را رد کنم ...

ببین ... گذرنامه ام فقط مهر لبهایت را کم دارد ... !


+ داره بارون میاد !

نظرات 31 + ارسال نظر

عاااااااااااااالی...فقط همینو دارم بگم....

1 2دنیا 3پاس
:)

گذرنامه ات پر مهر باد علیرضا جان

ممنون رامین جان :)

خدا کنه که مرزبان مهربانی کنه و مهر رو بزنه !

اینجا هم یکی دوساعت پیش داشت نم نم بارون میومد .

مرزبان مهربان هست ...
اما .............. !
:)
ممنون
اینجا زیاد بارید ...
خیس شدم تقریبا

محسن باقرلو 1390/04/18 ساعت 21:18

البته این مهری که کلاسور گفته به کسر میم بوده ها !

به به جناب باقرلو :)
:)

ژاکلین 1390/04/18 ساعت 21:38 http://17pm.blogfa.com

فوق العاده بود..
حالا فهمیدم چرا گذرنامه ی عبور از دلتنگیم اعتبار نداره!

سلام
ژاکلین بانوی بلاگستانی
کم پیدایی؟؟
ممنون
:)

هاله 1390/04/18 ساعت 21:57 http://adam-bozorge.blogfa.com

مهرم مهرای قدیم !:دی

:)

Knight 1390/04/18 ساعت 22:03 http://funoos.blogfa.com/

الان تکلیف اونایی که مرز رو رد کردن و گذرشون مهر نداره چیه؟!
نکنه قاچاقی رفتن؟!
...
دادا شما کجایی که داره بارون میاد؟

:)
سلام داداش گل
تبریز

گذرنامه ی دلتنگی بی مهر اعتبار بیشتری داره
مهر که بخوره..اگه نامرد نباشی موندگار میشی..گذرنامت میشه گرین کارت اقامت دایم!

بده؟
آرامشی به قدمت عمر؟

بعضی وقتا بعضی مهرها مهر تایید نیستن
مهر ممنوع الخروجی هستن
مهر داریم تا مهر!

چی بگم والا !
قبول دارم
اما ............. !

مهر سبز گذرنامه نصیبت بشه

ایشالا کارِت درست شه،یه مهرِ آبدارم بزنن رو گذرنامت

وانیا 1390/04/18 ساعت 23:36

کاش مهر من قبول بود برات مهر میزدم اما حیف که اعتبار نداره

اعتباررررررررررر دارههه !
خیلی زیاد وانیا جان
خواهر گلم
اما خب خودت میدونی که ...

فاطمه (شمیم یار 1390/04/18 ساعت 23:50

سلامم
احساسی بود و زلال...
دلمان باران خواست..

آوا 1390/04/19 ساعت 00:56

این مهر مهری می شود بر لب و سکوتی
می شود بردل که همیشگی است و
ماندگار.....دلم گرفت.اشکی
شدم مثل ٍ بارونٍ اونجا...
یاحق...

نه !

شرمندم :(

زیبا بود چقدر دوسش داشتم

ممنون پونه جان :)

بـرای پناهنـده شـدن بـه سرزمیـن عشـق، هـم مـُهـر لازم داری و هـم مِـهـر!

بر منکرش لعنت

بیخیال من که بی هر سر میکنم ...کیفش بیشتره

FAFA 1390/04/19 ساعت 09:51 http://WWW.TOBEALONE.BLOGFA.COM

بدو مهر بزن تا تاریخ اعتبارش تموم نشده


تاریخ اعتبار نداره :)

عااااااااااالی بود فقط همین ...

خیلی ممنون

پرچونه 1390/04/19 ساعت 14:42

جناب علیرضا هدر نو مبارک

کجایید شما بارون میاد...شمال آیا؟
این وختااا آهنگ مازیار فلاحی می چسبه
" زیر بارون نفساتو دوست دارم ...عطر خوبه تورو بارون می گیره "

جای ما سبــــز

ممنون
خیر
تبریز
:)

جاتون خالی

ایپک 1390/04/19 ساعت 20:19 http://silkygirl.blogfa.com

هدر قالبت قشنگهـ !

خیلی ممنون

هاله 1390/04/19 ساعت 21:23 http://adam-bozorge.blogfa.com

انقــــــد خوشحال شدم وقتی کامنتتو خوندم :دی

حقیقت تلخه

چقد قشنگ شده اینجا
ردم که شدی شاید تو قشنگترین لحظه ها دیپرت بشی

ممنون :)

زندگی همینه :(

ت.ا.ر.ی.ک.خ.ا.ن.ه 1390/04/20 ساعت 02:04

دلتنگی ها
مهرلباشو بزنه که گذر کنی؟

خوش به حالت بارون
بارون

نه !
اون !

پریروز آره !
اما امروز کوره آتیشه لامصب !

[ بدون نام ] 1390/04/20 ساعت 07:37

زیبا بود
منم دلتنگ شدم
برم گذرنامه رو بردارم یه مهری بزنم

ممنون
:)
شما؟

ته مانده های یک مرد 1390/04/20 ساعت 13:00

آفرین به این نگاه ...!
از ته دل لذت بردم

نگاه شما زیباست که زیبا میبینید
:)
ممنون

فاطمه (شمیم یار 1390/04/20 ساعت 15:05

سلامم
هی روزگار

سلام
هیییییییییییییییییییی !

خوب گفتی

باید مواظب بود دیپورت نشد

باید !

ژاکلین 1390/04/20 ساعت 21:47 http://17pm.blogfa.com

دنیای واقعیم پررنگ شده!

خوبه
:)

نوشته های اینجا یکی از بهترین چیزهایی بود که تو وب ها خوندم ! قلمتان مستدام !!

فکر نکنم اینطوری باشه ...
زیبایی از نگاه شماست و لطفتون سرشاره
همین
:)
ممنون

عالی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد