حالا که نیستی ...

پیامبری در قلبم ظهور کرده ...

عیسای دلتنگی ... .

میدمد بر خاطراتت ... و زنده میکند آنها را برایم ... هر شب ... !

نظرات 23 + ارسال نظر

عیسای دلتنگی......
خیلی دوست داشتم این ترکیب دو کلمه ای رو...خیلی قشنگ بود.....
امان از این شبهای دلتنگی.....

امان از این شبهای دلتنگی ... اماننن ...

بگو وقتی خودش نیست یادش هم برود . این خاطرات فقط دلت رو تنگ تر و روحت رو خسته تر میکنه .این زنده شدن خاطرات بی فایدست .

این یعنی کافر شدن به پیامبر سرزمین قلب !

وانیا 1390/04/17 ساعت 00:26

و زندیشان میکند
علی نتونستم اینو بخونم هرچی زور زدم
بخدااااااااا

zendeyeshan
حق باتوئه !
اصلاح شد !

هاله 1390/04/17 ساعت 00:29 http://adam-bozorge.blogfa.com

امان از دست این عیسی های وقت نشناس !!

وقت نشناس؟

آره ... امااااان !

زنده شان می کند

Knight 1390/04/17 ساعت 01:46 http://funoos.blogfa.com/

باز خوبه موسی نیست که بزنه از وسط دل و روده ات رو دو شقه کنه!


خیلی باحال بود
دمت گرم !

ت.ا.ر.ی.ک.خ.ا.ن.ه 1390/04/17 ساعت 01:54

یاد تصنیف آی آمان شهرام ناظری افتادم
همینجوری :)

نشنیدم !

سلام دوست...
عیسای دل تنگی ترکیب دل نوازی ست...

سلام عزیز
ممنون

معجزه میکنی.. با کلمات!

نهههه !
شما که خیلی قشنگ تر مینویسید ...

امید دارم
همین روزها
ابراهیمی بیاید برای شکستن بُت سنگین دل قلبم

دلت مجبور نیست ایمان بیاورد به عیسی بگو زین پس دنبال میخ باشد برای مصلوب کردن این دلتنگی .

خوب بود پسر ...

به قول جناب کرگدن
دلتنگی اگر حادثه ای آسان بود
فرهاد به جای بیستون دل میکند !

ممنون !

کلا این پیامبرها گند میزدن با این کاراشون!!! این پیامبر تو هم فکر کنم با این کارا اذیتت کنه !!!!!!!!!!!
هررررررررررررر

با دلارام موافقم ...
خاطرشو میخای چیکار؟؟؟همون بهتر که نیس ...

ما هم عقل داریم هم دل ...اینقدر نچسب به این دل ...اخرش به هیچی نمیرسی ....عقل مهمه ..

نمیخوام ادای این افسانه های عشق و عاشقی و در بیارم
ولی رجوع شود به کامنت الیکو بانو !

به اون چیزایی که میخوام میرسم اگه خدا بخواد این احساسم مانعشون نیست !

فکـر کنـم ابراهیـم بیشتـر بـه کـارت بیـاد!

یـا بُـتِ خاطراتشـو میشکنـه، یـا آتـش قلبتـو تبدیـل میکنـه بـه یـه گلستـان آروم ...

خیلیی قشنگ بود

Knight 1390/04/17 ساعت 19:00 http://funoos.blogfa.com/

قالب نو مبارک!

ممنون
اما قالب ایراد فنی داشت !
حیف شد !
کلی انگولکش کردم بازم نتونستم درستش کنم!
همینو دوباره گذاشتم

یعنی من الان کافرم ؟ کافر ِ مکتب عشق ؟

نه !
من خودمو گفتم !
سو تفاهم نشه !

به به...هدر نو مبارک علیرضا جان
انصافا خیلی قشنگه
مراقب یهوداهای جامه ی عیسی بر تن باش!
اینو واسه خودم گفتم علیرضا
عالی بود این شعرت..عالی

ممنون
میدونم !
حتی به حواریون هم نمیشه اعتماد کرد
بازم ممنون تیراژه جان

Knight 1390/04/17 ساعت 20:52 http://funoos.blogfa.com/

عب نداره واسه اینکه ضایه نشیم، هدر نو مبارک!!!

نه بابا
داداش
ضایع چیه؟


ممنون

کالیف 1390/04/17 ساعت 21:45 http://kaalif.blogfa.com/

صلیب ، عاقبت عادلانه ایست پس ..

نیست !

سلام.
وبلاگت زیبا
تبادل لینک؟؟
چه عنوانی؟
مرسی
بای

سلام
خیر
:)

بعثتش مبارک

:)
ممنون

FAFA 1390/04/19 ساعت 12:06 http://WWW.TOBEALONE.BLOGFA.COM

وای عالی بود پرفکت خیلی حال کردم خیلی

ممنون
:)

چه قلب پاکی! قلبی که شایستگی ظهور یک پیامبر رو داره. و چقدر خوش شانسه که اون پیامبر هر شب براش معجزه می کنه.
آفرین به این قلم. آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد