از * تا ******

*

آرزوهای ما محکوم شده اند به اینکه به فعل ماضی التزامی ختم شوند ... این زندگی ماست ... حقیقت !

**

تو که چشمات وارث آسمون آبی بودن ... اشکا رو چرا با مژه هات لب میزدی؟

آسمون که اون روزا روشن تر از همیشه بود ... تو چرا تو قصه هات همش دم از شب میزدی؟

***

این بازی وبلاگی اعصاب خورد کن ... مهیج ... دیووانه کننده رو از دست ندین !

****

اینجا شرکت کنید ! حتی شده با اسم مستعار ،‌ که تعداد به حد نصاب برسه برای دور دوم‌ ... لطفا !

*****

این وبلاگ قشنگه !

******

اسمایلی ابتکاری (1)

اشک شوق :

:()

:دی

(کپی رایت پست اسمایلی های ابتکاری برای نویسنده ی خلــــــــــــــاق وبلاگ  اندر میان)



نظرات 16 + ارسال نظر
آوا 1390/04/14 ساعت 23:56

بازی وبلاگیه که خیلی ی ی
سخت بود..کجاشرکت
کنیم یعنی؟توی وبه؟
اینم نفهمیدم!مث
بعدی!! اوهوم!
گرمای هوامخ
مارانیز بدجور
مذاب کرده
است...
یاحق...

این سری واقعااا سخته !
ببخشید بجای لینک پست لینک کلی دادم !
حال مهم نیست !
پست مورد نظر اون اخراست !
یا حق

آرزوهای من که مستقبل بعیدن...خیلی هم بعید!
یعنی هرکی چشماش آبیه نباید گریه کنه؟
بازی جالبی بود ..ولی من مغزم این روزا هنگتر از این حرفاست
تو اون وبلاگ که حد نصاب میخواست باید چیکار میکردیم غیر از خوندن نوشته های زیبا؟!
اون وبلاگ قشنگه هم واسه من باز نشد!
کلا ئولی عجب پست شلوغ پلوغی بودا این پستت!
ولی دروغ چرا؟!دوستش داشتم!

:)
سلام تیراژه جان
نه خب !
خب دیگه !
بازی این سری خیلی سختههه !
باز نشد؟
آره شلوغ پلوغه و عجله ای !
:)

وانیا 1390/04/15 ساعت 01:10

به به علی جان متفاوت نویس
هیچ وقت نتونستم بازیایه صفر و نیم رو بفهمم
همه چی خوبه آرومه

سلامم !
وانیا جان
خوبی؟
متفاوت؟
آخه همیشه اطلاعات عمومی و هوش خودشو معیار بازیاش قرار میده !
من یکی که این دفعه واقعا هتگ کردم !

آروم؟
نیست !

خیلی متفاوت مینویسی و این رو دوست دارم

متفاوت؟
:)
خوبی پونه جان؟

آرزوها
اوهوم
اون شکلکهواقعاجالب بود : دی

:)
به به
خوش اومدیننن

بعضی قصه ها صبح ندارن!

زندگی قصه نیست !

زندگیو عوض میکنیم

اگه اون عوضمون نکنه البته !

آرزوهای من شدن ...نه هیچی نشدن ....فک کنم نیست شدن ....

پررررر !
خانم دکتر !
پر !

سمیه 1390/04/15 ساعت 13:11 http://blogfa.com

اشک شوق رو دوست داشتم
عالی بود

اسمایلی ابتکاری عالی بود :دی

سلام شعر قشنگی بود. در مورد بعدی ها همبریم ببینیم چه خبره !!!

الهام 1390/04/15 ساعت 16:29 http://sampad82.blogfa.com

ئه! شما همون علیرضا خان چت رومید؟!
قشنگ بود!

فکر کنم این دور و برا فقط یه دونه علیرضا داشته باشیم !
ولی الهام دوتاست !

بله !
ممنون !

فاطمه (شمیم یار 1390/04/15 ساعت 19:25

سلاممم
خوبی شما؟
به جاهایی که فرمودین سر زدیم..
برا بازیه سلول های خاکستری فعلا یاری نکردند

سلام
به لطف شما
ممنون
:)
الان تا بیام دو سه تاشو حدس بزنم سرم گیج رفت

مرسی وبلاگای خوبی رو معرفی کردین. فقط اون بازیه...... بماند.

:)

جدا آرزوهامون محکوم شدن که افعالشون ماضی باشه؟

سمیه 1392/04/24 ساعت 09:28 http://divarnameh.blogfa.com

سلام
صبح بخیر
تو دانه های ریز حرف می خوندمت
خیلی وقت بود خبری ازت نبود
مرسی که سر می زنی
و خوبه که یه دوست قدیمی رو پیدا کردم
حالا کجای اون وبلاگه قشنگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد