از دیشب ، این بی حیا ...

این بی آبرو ... این تصویر بی شرم ...

آتشی در دلم انداخته ، تحریکم میکند برای همخوابگی با کودکی هایم ...

برای از دست دادن باکرگی متانت بزرگسالیم ، برای ...

همین تصویر بی پدر و مادر ... همین :

نظرات 15 + ارسال نظر

این پستتو دوس دارم....

:)

باور کن تا قبل اینکه تصویر باز شه نفسم تو سینه حبس
دستام لرزون ... چشام بسته
گفتم یا خدااااا الان چی می بینم
بلـــــه
عکس هیجان انگیزیه
ایضاً ما هم دلتنگ این بی پدر مادر بازیاااا شدیم
بریم یه دل سیر جیغ و داد و عربــــــــــــــده بکشیم

:دی
چی بگم آخه؟
:))

چی شد؟؟؟!!!من نفهمیدم

هیچی
بیخیال
:)

Knight 1390/03/30 ساعت 17:19 http://funoos.blogfa.com/

تو پس سوپر کوستر ببینی چی کار میکنی؟؟؟
لابد جامه میدری و سر به بیابون میزاری دیگه...

اولا این که گفتی خودتییییی ...
:دی
دوما
منظورم فقط مری گیراندا نبود که ...
کل حال و هوای بچگی ...

سلام دوست خوب...
ای هفت سالگی...
ای لحظه شگفت عزیمت...
خوانده ای این را؟

سلامم
نه متاسفانه ...
خیلی ممنون
حتما میرم میخونم ....
ای گوگل پر توان ... برس به داد این ناتوان !
:دی

واسه من دوران کودکی همیشه دورانیه که گذشته. اما همیشه با یادآوری حاطراتش و با گاهی کودکی کردن یادش می افتم [لبخند]

:)

منو تو این غم شریک بدون


غم آخرمون باشه !

هاله 1390/03/30 ساعت 23:06 http://adam-bozorge.blogfa.com

میگم !!
ااا؟؟ چه عکس قشنــــگی !!
اصن تکراری نیسا کامنتام ! احساسام تکراری شدن :دی

ولی شخصا اعتراف می کنم که همیشه فحش دادم به این برادارن عزیزی که وامیسن رو تاب و لگد و اینا می زنن به ملت !

تکراری؟ باید میبود ؟
خوبه خودت اعتراف کردی ...!
:دی

سلام علیرضا
داداشه خونیم نیست ولی از خون بهم نزدیک تره
راستی یه سر به این وبه بزن بخند
ضده پسره
http://girlsgood-zarin.persianblog.ir/
ای اینا عاشق شدنشون باحاله

تازگیا علیرضا اسم دخترونه شده؟

آوا 1390/03/31 ساعت 00:19

یادش بخیر...بردیم باون روزا...
حیف حیف که دیگه هیچوقت
نخواهم تونست حداقل
این یکیوسوارشم...
یاحق...

من منظورم کل دنیای بچگی بود
نه فقط این عکسه !
با حق !

بعضی وقتا خود زندگی هم همین شکلیه!اینقدددر چرخ میخوریم و تو دلمون خالی میشه و سرگیجه میگیریم که نیازی به سوار شدن به این غول هیجان انگیز نداریم.....و آرامش بعد از طوفان.....خیلی میچسبه......

کاتر پیلار و گردباد مشکلات زندگی
هردو گردانند اما این کجا و آن کجا ...

آقای میم 1390/03/31 ساعت 10:29

عجب!

!

FarNaZ 1390/03/31 ساعت 17:23 http://desiree.blogsky.com/

دوست دارم این تصویر بی پدر و مادر را...
دوست دارم این هرزگی کودکانه را...

هرزگی ؟
:دی

چه تصویر قشنگی ....
راستی سلام
خوبید؟

ممنون
سلام خوبم
شما خوبید
خوانواده خوبن؟
:)

چه تصویر هیجان انگیزی!!!!!!!
چرا اینقدر بد بیراه بش گفتی؟ من بودم حداقل یه بار امتحانش می کردم خیلی کیف می ده.

:)
بد بیراه نیست خب !
حتما !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد