تفاوت !

اینجا یعنی زندگی

یکی سر نماز

یکی پی ...ـندگی

:)



+خوب و بدی در کار نیست ... همه خاکستری هستیم ... با درصد های مختلف ... البته به شرط اینکه آدم باشیم ...

پی انزجااااااااااااااار نوشت :  نه مثل بعضیا حیوون ....... !

پی داوطلبانه نوشت : برای سر بریدنشون جلاد نمیخوان ؟؟ من پایمــــــا !!!!  جدی میگم !

پی عکس بی ربط  نوشت : با اجازه از  ژاکلین بلاگستانی ... سینما گراف ... قشنگه ... :)


نظرات 16 + ارسال نظر
ژاکلین 1390/03/26 ساعت 18:56 http://17pm.blogfa.com

وای! یعنی سند سینماگراف رو زدن به نام من؟ هورراااا
کاش می تونسیم این فرهنگ گندیده رو عوض کنیم! اما گویی به جاش عادت کردیم!

آره دیگه ... اینجا ما به اسم تو میشناسیمش... حداقل من که قبلش ندیده بودم ! ... بده؟؟
کاش میشد ! ولی نمیشه ... و این واقعا بده !

هاله 1390/03/26 ساعت 20:30 http://adam-bozorge.blogfa.com

به شرط اینکه آدم باشیم ؟؟
چه شرط های سختی خوب !

خب ... منظورم اونهمه هم سختگیری نبود دیگه !
همین داشتن حداقل ها ...
وگر نه انسانی پیدا نمیشه که ....

Knight 1390/03/26 ساعت 20:35 http://funoos.blogfa.com/

لینکه فیلتره...

هان؟
ظهر فیلتر نبوداااا...
اوکی
درستش میکنم !

وانیا 1390/03/26 ساعت 20:36

سلام علی کوچیکه
روزش مبارک
سینماتوگراف عالیه
فریاد از اینهمه درد ..........

علی کوچیکه کیه؟؟

عرفانه 1390/03/26 ساعت 20:54

عکسه یه جوریه...
توش زندگی هست!
یه زندگی خیلی اروم...
فک می کنم مردم این کافه یا رستوران یا هر چیز مردم خاصی ان...یعنی اومدن به اینجا براشون یه عادته...یعنی مردمی ان که همیشه می یان اینجا...فک می کنم صاحب مغازه یه مرد با ریش پروفسوری و موهای کمه...!از اونایی که یه دفتر پر از لیست کسایی داره که هر چی می خورن می زنن به حساب...!از این ادم هایی که می تونی سفره ی دلتو واسش پهن کنی...و اعتماد..!
تو همشهری جوان خوندم واسه نویسندگی باید از یه عکس شروع کرد!
نمییخوام نویسنده بشم یعنی پتانسیلشو ندارم...اما این عکسه...دوست داشتم یه چیزی واسش بنویسم!

دقیقا همون حسیه که من نسبت بهش داشتم
دقیقا هم نه حالا
...
توصیفتون قشنگ بود...
خودتونو دست کم نگیرین...
هیچ وقت یه نویسنده نبودم
اما میدونم برا نویسنده شدن باید از خوندن شروع کرد ...
:)

ایول ایول بسی خوشم اومد از اون سه خط اول
بعم منم پایتم میام آب بهشون میدم تو سرشونو ببر

:دی
اصلا میدونی کین؟

ما رو با یه شوهرم ندارن لینک کردین !!

اشکالی داره؟
مگه قرار بود با چه اسمی لینک کنم؟

اوهوم همه خاکستری هستیم

خیلی برام جالبه توی وب ژاکلین فقط کامنته شما رو خوندم
توی وب دوسی فاطمه هم فقط از لینکدونی ش اومدم وب شما
بعد شما همون علیرضا هستی
خیلی جالب بود

چیش جالبه اونوقت؟
:دی

اینجا هیچ کس ادم نیست
همه رنگیند اما
بوی رژ می دهند

خیلی خیلی قشنگ بود !

هم خوب وجود داره هم بد ،چون اگر نبودن دیگه خاکستریم وجود نداش ....
اگه سیاه و سفید نباشن که دیگه خاکستری وجود نداره

منظورم اون نبود
منظورم این بود که آدم خوب
یا آدم بدی وجود نداره
هممون هم سیاهی تو وجودمون داریم هم سپیدی
که میشه خاکستری
حالا تیره یا روشن
:)

FarNaZ 1390/03/27 ساعت 12:39 http://doggish.blogsky.com/

آدم بودن اینجا کمی دور از تصورِ.... !

اگه بخوام چیزی بگم همون جواب کامنت هاله رو دوباره مینویسم اینجا
:)

آوا 1390/03/27 ساعت 15:21

اون عکسٍ اون حیو...حالمو
بد کرد...درست برعکسٍ
این یکی عکسته.....
تفاوت همه جاهست
آیینه ها خود نمادٍ
این تفاوت ها
هستند
یاحق...

اونا میدونین کی هستن؟
همون حیوونای متجاوز جریان خمینی شهر !

لائورا 1390/03/27 ساعت 16:21 http://mid-away.blogfa.com

:)

:)

- این بهترین حالت زندگیه...اگه مدینه فاضله ای باشه یعنی همین سه خط...اینکه هرکس با قبول عواقب و مسئولیتهای کارش پی اون چیزی باشه که فکر میکنه درسته (البته به شرطی که اونیکه سر نمازه به اونی که پی ...ـندگیه گیر نده...و برعکس)...

- تغییراتی که در وبلاگت دادی رو دوس ندارم ولی به هر حال مبارکه!

بله حق با شماست
ولی...هیچ وقت به این مدینه ی فاضله نمیرسیم...چون حتی اگه شرایط مملکت عوض بشه بازم یه گرهی هستند که خودشون رو بالاتر و پاک میدونن...همیشه همین بوده...

این دفعم حق با شماست
با اینکه همه میگن خوبه و کلی هم وقت گذاشتم براش
اما اونی که میخواستم نشد
به نظر خودم بی روحه !
حالا ببینیم چی میشه ..

ممنون حمید خان...

تا حالا فقط دو نف رو دیدم که اولین آرزوشون انسان بودن باشه. اولی سالها پیش کشورمون رو ترک کرد و رفت ولی دومی میگه هیچ وقت کشورشو ترک نمیکنه.

من از همین تریبون اعلام میکنم که خوشبختانه اون نفر سوم نیستم ...
و اینکه ... ترک کشور برام آرزو یا هدف نیست ... ولی اگه بشه چرا که نه ...
:دی

اااا .... خیلی باحاله
همزززادددد اسم خوبیه ؟ یا مثلاْ هم سلیخه بیتره!؟

نه نه نه
مال شومااا ماشیناش واسادن ماله من قشنگ تره
شومااا روح عکس رو گرفتین!


راستی تف به این حادثه و باعث ُ بانیش

یکم بیشتر از خیلی
همزاد آره
چرا که نه
:دی
مال من ماشیناش پنچرن شما خیالت راحت
هر جور صلاحه همزاد :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد