به سپیدی برف !


به نظرتان اینجا را چه شده ؟

خانه تکانی ؟

زلزله ؟

بمبی ، چیزی ، اینجا تریکیده ؟

نمیدانم ... شاید ... شاید هم نه ...

شاید انقلاب شده باشد ...

مثلا ... پستها با آمارگیر و گودر دست به یکی کرده اند و جـ.ـنبـ.ـش به راه انداخته اند ...

برای برانـ.ـدازی وبلاگ قبلی ...

نمیدانم ...

اگر اینطور باشد که آفرین دارد ...

حداقل آنها میدانستند که با سکوت و این چیزها کلم هم به عمل نمی آید ...

چه برسد به انقلاب و اینها * ...

شاید هم ...

خب ... چه بگویم ؟

هر چه بوده ... خوب کاری کرده ...نه؟

این تغییرات را میگویم ... از عنوان وبلاگ گرفته تا قالب و کلهم تشکیلات این خانه ی ما ...

شاید از این انقلاب ها باز هم دیدیم ...

مثلا در پستها ...

نمیدانم ...

تا ببینیم ...

!



*یکی نیست همینو به خودم بگه ...



نظرات 8 + ارسال نظر

جفت عنوانات بحالو متفاوتن
بنرم که دیگه واقعا رستاخیزه تغییر خوبه ولی خب من اونجوری دیگه میشناسمت بی سواط

:))
خودتییی

سلام جناب علیرضا.......خیلی جالب شده..مبارک باشه.
شیرینی مخصوص فراموش نشود!!!

شیرینی مخصوص؟
نوقا و ریس و قرابیه و آجیل دیگه ؟
چیز دیگه ای میل ندارین ؟
:)))

وانیا 1390/03/25 ساعت 00:53

تغییر جالبیه
خوبه
من اینجا رو هم دوست دارم

:)

خونه ی نو مبارک!!!!!!!!

خونه ی دلت آباد پونه جان ...

آوا 1390/03/25 ساعت 01:54

انقلاب از هر نوعش خوب است
حال چه در قالب قالب وبلاگ
باشد چه در قالب سکوت
چه مخملی چه سرد
چه گرم چه سپید
چه سیاه و..مهم
تغییرات است
هوم!!!!!!
یاحق...

نه دیگه ...
اگه اونوقت انقلاب سی سال پیش خوب بود ...
دیگه اونیکی انقلابا که گفتی لارم نبود ...
به این میگن تناقض !

ممنون
با حق تا حق
یا حق !

هاله 1390/03/25 ساعت 13:45 http://adam-bozorge.blogfa.com

مبـــــــــارکه !

راستش فک کزدم اشتباه اومدم !!:دی چند مین گیج بودم :دی

:دی
ممنون

هاله 1390/03/25 ساعت 13:46 http://adam-bozorge.blogfa.com

شیرینی بی زحمت :دی

توام از شیرینیای تیراژه میخوای ؟

اولش فکر کردم اشتباهی رفتم توی یه وبلاگ دیگه.
هر تغییری انقلاب نیست!
چرا قالبتونو عوض کردین؟ خوب مبارک باشه.

:دی
ولی تغییرات کلی انقلاب هستند
اینجا کوبیده و از نوع ساخته شده ...
جدا بد شده؟
ممنون !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد