سیب !


یادته ؟

بهم گفتی اگه ما آدم و حوا بودیم چی کار میکردی ؟؟

منم گفتم ...

به شوخی البته ...

همینکه میخواستی اون سیب رو گاز بزنی ...

با پشت دستم میزدم ................ !

ناراحت شدی ...

قهر کردی ...

:(

یه ساعت ... !!!

;)




پی من ملک بودم و فردوس برین جایم بود  نوشت :


ناراحت شدی ...

چون متوجه نشدی ...

من ...

خوبیتو میخواستم ...

خوبیه هممون ...

ببین ...

ببین الان روزگار بچه هامونو ... (:دی)

ببین به چه روزی افتادن ...

چقدر دیگه ظلم با طعم دمکراسی و اعتقادات فرو کنن تو حلقشون ؟

فقط یک میلیاردشون گرسنن ...

بقیه هم ........... !

طفلکیا ...

!!!!!

طفلکیا ... !

... .

:)



نظرات 11 + ارسال نظر

سلام...........بعد آخرش چی شد؟آخه عنوان پست دو نیمه ی سیبه...آخرش راضی شدید به قاچ کردن و دونفری خوردن سیب مذکور؟

آخر نداره که ...
منظورم این بود که نمیذاشتم فقط با خوردن اون سیب میلیاردها انسان پاشون به این زمین لعنتی کشیده شه ... انسانهایی که اگه آدم بودم میشدن بچه های من ...

البته آدم همیشه باید کنار حواش باشه دیگه ...
اونم بصورت چهار پایه ... !!
دلش خواسته سیب خورده ....
نوش جونششش ...


عنوانو عوض میکنم ...

تو همچین جسارتی نمیکنی بزنی آی نفس کش

من عمرا همچین غلطییییی بکنم

وانیا 1390/03/19 ساعت 13:00

علیرضا
کاش همچین حماقتی نکرده بود

حوا ؟؟
خب چی بگمم ...

راهش پشت دستی نیست

حالا کی خواست بزنه ؟؟؟؟
:دی

ژاکلین 1390/03/19 ساعت 14:26 http://17pm.blogfa.com

کاش اصلا سیبی نبود!!!
چون می دونم هزار بار هم که برمی گشتی دلت نمیومد بزنی........
فوق العاده بود:)

:)
آییی گفتی ژاکلیننن ...

واقعا قهر کرد ؟ چ بی جنبه






:دی

و خداوند کپی کاران را دوست ندارد ... !
آن هم از روی دست آنی دالتون ... !

:)

درسته که راه حلت کمی خشونت آمیزه ولی بشدت کاربردیه! کاش شما جای بابا آدممون بودی و الان هممون در بهشت از جوی ها شیر عسل میخوردیم و سنمون هم که کمی میرفت بالا شرابهای بهشتی و حوری و این صحبتا!...واللا به یه تودهنی و یه ساعت قهر میرزید!...

خب ...
اگه بودم آره ...

FarNaZ 1390/03/20 ساعت 15:54 http://doggish.blogsky.com/

بابا آدم کاش همون موقع مامان حوا رو قیمه قیمه میکردی تا دیگه هوس سیب و مشتقاتشو نکنه :دی

چقدر خشنننن ... !!

آلن 1390/03/20 ساعت 16:41

خیلی قشنگ بود علیرضا.
مرسی.

:)
آلن جان ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد