مشخ سوم ... !


فردا چه روزیه ؟؟؟

اوووومممم !!!

روز هوای پاک ؟

نه بابا ...

روز معلم ؟؟

نهههههه ...

روز دانش جو ؟

نُچچچچ ...

روز ارغاسوان ؟؟؟ :دی ...

نههه خب ...

پس چه روزی میتونه باشه ؟؟؟؟

فرداااا !!!

ماممممماننن ... مامااانننن ... فردا چه روزیه ؟؟

-سه شنبه ...

نه ... چه مناسبتییی ؟؟ ... صبر کن ببینم ... مامــــــــــــــــــان !!! ...

...

...

چند دقیقه بعد ...

در حالی که دستای مهربون و گرم مادرمو دارم میبوسم روزشو بهش تبریک میگم ...

:دی ...

...

روز مادر مبارک ... !

...

روز "حــــــوا " ...

روز زن ...

...

...


نظرات 12 + ارسال نظر
وانیا 1390/03/03 ساعت 00:00 http://BFHVANIYA.BLOGSKY.COM

بوسه هایم همه تقدیمش باد
تبریک بگو از جانبه من به کسی که نه ماه تورو با خودش همه جا برد

ممنون ...
البته مادر بودن فقط همون نه ماه نیست ...
شما هم از طرف من به مادر گرامیتون این روز رو تبریک بگید ...

روزشون گرامی [لبخند]

:)

روزش مبارک
مثل قبل؟؟
یعنی چه شکلی؟؟

روز شما هم مبارک ...

والاتر از بهشتــــــــ ، فردوس ، فراتر از این ها نیستــــــــــــــ دیگر...و مادر من لایق تر از این ها...!

روزشون مبارک

روز شما هم مبارک ...
:)

ماریا 1390/03/03 ساعت 14:06

روز مادر به شما هم مبارک
ممنونم که سر زدین .

روز شما هم مبارک ..

روزش مبارک

:)

اون آدرسی که ازتون دارم متاسفانه فیل تر شده ... شایدم زرافه تر شده ...
نمیدونم ...

روز فرشته های روی زمین مبارک

با وجود همین فرشته ها آرامش سرک میکشه تو خونه هامون و اون لحظه فکر میکنیم شاید خونمون هم جزئی از بهشته ....
خدا هیچ خونه ای رو جهنم نکنه ...

سلام دختری یم
روز مادرو بهت تبریک می گوی یم
استاد!

پروفسور به من ؟

سپیده 1390/03/05 ساعت 23:07 http://s

ممنونم علی رضا

برای چی ؟
:)

FarNaZ 1390/03/06 ساعت 16:23 http://desiree.blogsky.com/

خدا حفظ کنه مادرتو :)

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد