صدای خنده هایت ...


یادته برات نوشتم ...


نغمه ی زندگی من ...

نه آوای پرندگان است ...

نه صدای ساز نوازندگان ...

نه صوت خوش سمفونی باران ...

نغــمه ی زندگی من ...

صدای قلب توست ...

صدای خنده هایت ...

پیشم بمان ...


یادته ؟

نه ... یادت نیست ...

چون نموندی ...

ولی ...

ولی امیدوارم ...

هرجا که هستی ...

سلامت باشی و لبخند همیشه رو لبت باشه ...

از ته قلبم ...

امیدوارم ...

...


نظرات 9 + ارسال نظر

آفرین این یعنی عاشق واقعی.

عاشق واقعی یعنی فقط به شادی عشقت فک کنی.

ینی از این عشقا پیدا میشه؟


پیش منم بیا کلبمو گرم کن. منتظرتم.

کاش ...

ژاکلین 1390/02/21 ساعت 00:52 http://17pm.blogfa.com

چقدر بوی دلتنگی می داد....

کاش یادش باشه...محاله بشه این همه عشق رو فراموش کرد....

...

ستایش 1390/02/22 ساعت 17:39 http://khatkhati89.blogsky

ممنون سر زدی ...

منم امیدوارم

همش از خودم میپرسم فقط امیدوار بودن کافیه ؟
با اینکه کاری ازم بر نمیاد جز همین

سلام علیرضا جان

چقدر قشنگ بود ...
و چه آرزوی خوبی براش کردی با اینکه نمونده ...

ممنون

حتما نباید دعا کنی واسش !

!

سلام......من فکر میکنم وقتی که یکی موندنی نیست..بهترین کار همینه که واسش آرزوی نیکبختی کنیم و رهاش کنیم که بره...و بی خیالش شیم...چون رفتنی بوده...و بلاخره یه روزی چه دیر چه زود..میرفته....خوبه که زودتر رفته که زخم رفتنش عمیق نشه...هر دلی چنین آرزویی نمیکنه...قدر دلتون رو بدونین.

اینجوری نیست ...
پس در بارش اینجوری نگید لطفا ...
ممنون
:)

سلام مجدد......معلومه واقعا عاشقشی...خب.پس هیچی نمیگم جز آرزوی سلامتی و لبخند برای هر دوی شما......

ممنون

میدونی یاد شعر بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم افتادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد